1x | | dialog, Soustvarjanje, pogovor, učitelj, vloga filma., odnos, dogovor o sodelovanju, sodelovanje učiteljic in staršev, varno okolje, učni proces, ekspert iz izkušenj, učenec, mediji, porod, otroci in mladostniki, smernice za uporabo dotika, kontekst uporabe dotika, nujni carski rez, kontekstualni dejavniki, film, medvrstniški odnosi, razredna klima, obporodno obdobje, partnerstvo med šolo in domom, šolanje na daljavo, socialna pedagogika, Diagnoza rak na dojki, šola, Nosečnost, mama, nasilje, participacija, krizne situacije, specialne enote, poklici, svobodna odločitev, šolska klima, nebinarnost, eksperimentiranje, mladi, intimni odnosi, dotik v vzgojnem in psihosocialnem delu, nemonogamija, poliamorija, stigma, seksualna usmerjenost, nougamy, aseksualnost, epidemija covida-19, kompleksnost dotika, Psihične travme pri otrocih, Osnovnošolski učitelji, spolno delovanje, privolitev, nadzorovanje ženske spolnosti, travma, prepoznavanje travme, kompetentnost učiteljic, vloga učiteljic, nudenje pomoči, ustreznost odziva, ženska spolnost, seksualnost, učni načrt, Pedagoška fakulteta, otroci, ženske, nasilje nad ženskami, odhod iz intimnopartnerskega razmerja, Spolnost, Heteroseksualnost, zaviralni dejavniki, spodbujevalni dejavniki, Socialna pedagogika, študenti, partnerski odnosi, zakonska podlaga, pravice zaposlenih, podpora vodstva, pozna odraslost, podporne vloge, razumevanje in uporaba dotika, starostni stereotipi, zadovoljstvo v življenju, spremembe po 65. letu, zaščita delavk, nasilje staršev, strategije soočanja s stresom, stres, zaposlovanje, negotovosti, supervizija, učiteljice začetnice, pedagoške delavke, poklicni stres, potrebe (bodočih) učiteljic, razredni pouk, Nasilje v družini |