Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marcela Batistič-Zorec

Vseh ključnih besed je 98, ki se skupaj pojavijo 116 krat.
13 ključnih besed (13.27 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 31 krat (26.72 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x12.9%vrtec
3x9.68%prosta igra, preprečevanje, aktivno učenje
2x6.45%Jean Piaget, vzgojitelji, uvajanje v vrtec, vzgojitelj, stališča, simbolna igra, čustveni razvoj, dnevna rutina, tabu tema
1xspodbujanje, komunikacija med vzgojitelji in starši, izgorelost, koncept Reggio Emilia, poklici, državljanska vzgoja, strkovni delavci, izkušnje, miselne operacije, igra, socialni razvoj, lutkovno-gledališke dejavnosti, vzgoja z umetnostjo, dejavnosti, socialno vedenje, konflikti med otroki, predšolska vzgoja, čustva, demokratizacija vrtcev, znaki žrtve, spolna zloraba, čustvena inteligenca, istospolno partnerstvo, istospolno starševstvo, ADHD, pomoč otrokom, Reggio Emilia pedagoški koncept, trma, subjektivne teorije, prepoznavanje nasilja nad otrokom, otroška igra, razvoj mišljenja, komunikacija, raziskovanje, spanje, socialne veščine, vrste nasilja, čustveno trpinčenje, zlorabe, starši, načrtovanje, kurikulum, stiske staršev, stiske otrok, mentalno razvitejši partner, območje bližnjega razvoja, stiske vzgojiteljev, dojenje, socialne interakcije, vloga vzgojitelja, čustvena navezanost, žalost, razumevanje smrti, Gardnerjeva teorija mnogoterih inteligentnosti, teorije inteligentnosti, otroški vrtci, prehod iz vrtca v šolo, spodbujanje razvoja inteligentnosti, načrtovane dejavnosti, izguba bližnje osebe, žalovanje, tabu teme, igralni material, čas igranja, predšolski otroci, vloga centra za socialno delo, vloga strokovnih delavcev, nasilje nad otrokom, predšolska bralna značka, porajajoča se pismenost, zgodovina vrtcev, govorni razvoj, spodbujanje branja, nasilje v vrtcih, odziv vzgojitelja, kompetence učitelja, učenci, lik učitelja, navezanost, razredna interakcija, osebnostne lastnosti učitelja, agresija v otroštvu, agresivno vedenje, teorije agresivnosti, kompetence vzgojitelja