Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marcela Batistič-Zorec

Together there are 98 keywords, that are appearing 116 times.
13 of them (13.27 % of all) appear more than once, together appearing 31 times (26.72 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x12.9%vrtec
3x9.68%prosta igra, preprečevanje, aktivno učenje
2x6.45%Jean Piaget, vzgojitelji, uvajanje v vrtec, vzgojitelj, stališča, simbolna igra, čustveni razvoj, dnevna rutina, tabu tema
1xspodbujanje, komunikacija med vzgojitelji in starši, izgorelost, koncept Reggio Emilia, poklici, državljanska vzgoja, strkovni delavci, izkušnje, miselne operacije, igra, socialni razvoj, lutkovno-gledališke dejavnosti, vzgoja z umetnostjo, dejavnosti, socialno vedenje, konflikti med otroki, predšolska vzgoja, čustva, demokratizacija vrtcev, znaki žrtve, spolna zloraba, čustvena inteligenca, istospolno partnerstvo, istospolno starševstvo, ADHD, pomoč otrokom, Reggio Emilia pedagoški koncept, trma, subjektivne teorije, prepoznavanje nasilja nad otrokom, otroška igra, razvoj mišljenja, komunikacija, raziskovanje, spanje, socialne veščine, vrste nasilja, čustveno trpinčenje, zlorabe, starši, načrtovanje, kurikulum, stiske staršev, stiske otrok, mentalno razvitejši partner, območje bližnjega razvoja, stiske vzgojiteljev, dojenje, socialne interakcije, vloga vzgojitelja, čustvena navezanost, žalost, razumevanje smrti, Gardnerjeva teorija mnogoterih inteligentnosti, teorije inteligentnosti, otroški vrtci, prehod iz vrtca v šolo, spodbujanje razvoja inteligentnosti, načrtovane dejavnosti, izguba bližnje osebe, žalovanje, tabu teme, igralni material, čas igranja, predšolski otroci, vloga centra za socialno delo, vloga strokovnih delavcev, nasilje nad otrokom, predšolska bralna značka, porajajoča se pismenost, zgodovina vrtcev, govorni razvoj, spodbujanje branja, nasilje v vrtcih, odziv vzgojitelja, kompetence učitelja, učenci, lik učitelja, navezanost, razredna interakcija, osebnostne lastnosti učitelja, agresija v otroštvu, agresivno vedenje, teorije agresivnosti, kompetence vzgojitelja