Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tatjana Devjak

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 189 krat.
26 ključnih besed (18.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 75 krat (39.68 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8%predšolska vzgoja, dnevna rutina
5x6.67%družina, vrtec, kurikulum za vrtce
4x5.33%profesionalni razvoj, vzgojitelji
3x4%prikriti kurikulum, sodelovanje
2x2.67%nasilje, lokalno okolje, starši, vzgojitelj, pedagoški govor, odnosni govor, vključitev v vrtec, dobra igrača, kurikulum, strokovni delavci, kakovost, predšolski otrok, medosebni odnosi, predmetna stopnja, projektno delo, ure oddelčne skupnosti, razrednik
1xzasebni vrtec, varstvo otrok, medijska pismenost, mediji, knjiga, knjižničar, neformalno sodelovanje, otrok in knjiga, neenakost spolov, družinska vzgoja, stereotipi, moškost, sodelovanje šole s starši, predšolski otroci, medijsko opismenjevanje, didaktični materiali, prepoznavanje, strukturiran material, preprečevanje, nestrukturiran material, nasilje nad otroki, javni vrtec, vzgoja v vrtcu, množični mediji, izobraževalni sistem, medij, vzgoja in izobraževanje, igrače, delavnica za predšolske otroke, trma, bivanje na prostem, skupnost, zgodovinski pregled, roughness coefficient, model PCFLOW2D-ORTHOCURVE, park Tivoli, timsko delo, pedagogika poslušanja, kompetentni otroci, Orffova skupina, pevski zbor, odnos med vzgojiteljem in učiteljem, orthogonal curvilinear coordinates, two-dimensional mathematical model, vrednote, vzgojna vloga, vzgoja, komunikacija med vzgojitelji in starši, izkušenjsko učenje, vzgojne metode, vloge, dam-break wave, steep curved channels, socializacija, zasebni vrtci, javni vrtci, usklajevanje vzgojnih stilov, romski pomočnik, vzgojne strategije v razredu, vzpostavljanje discipline, pedagoške naloge razrednika, razredništvo, kakovost v vrtcih, vloga ravnatelja, Razredništvo, načelo sodelovanja vrtca z lokalnim okoljem, sodelovanje z okoljem, model kakovosti, kakovost življenja, lokalna skupnost, pedagoški koncept Reggio Emilia, nadaljnje izobraževanje, strokovni delavci vrtca, vloga vzgojiteljice, partnerstvo, otroci, uvajanje otrok v vrtec, sodelovanje med starši in šolo, vzgojni pristopi, sodelovanje med starši in strokovnimi delavci v vrtcih, igra predšolskega otroka, avtonomija vzgojiteljic in vzgojiteljev, organizacijska klima, varnost, kritičen odnos, evalvacija kakovosti, procesna raven, zdrava prehrana, prehranjevalne navade, društva Suhe krajine, Katoliški sistem vzgoje, koncept Reggio Emilia, psihološke pravice, nadzorstvena dolžnost, vzgojne strategije v razredu., specialni in rehabilitacijski pedagogi, varstvena funkcija, predpisi, organizacija vodenih dejavnosti, družina in vrtec, partnerski odnos, razvoj predšolske vzgoje, NTC-program, profesionalna rast, izobraževanje, pedagoški delavci, vzgojitelj predšolskih otrok, spodbudno učno okolje, medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu, Center starejših občanov Horjul, zadovoljstvo, motnje spanja, učenje v vrtcu, potujoča knjižnica