Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tatjana Devjak

Vseh ključnih besed je 144, ki se skupaj pojavijo 193 krat.
25 ključnih besed (17.36 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 74 krat (38.34 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x9.46%dnevna rutina
6x8.11%predšolska vzgoja
5x6.76%družina, vrtec, kurikulum za vrtce
4x5.41%profesionalni razvoj, vzgojitelji
3x4.05%sodelovanje, prikriti kurikulum
2x2.7%kakovost, starši, lokalno okolje, nasilje, projektno delo, ure oddelčne skupnosti, vzgojitelj, predmetna stopnja, dobra igrača, razrednik, predšolski otrok, predšolski otroci, kurikulum, vključitev v vrtec, strokovni delavci, medosebni odnosi
1xknjižničar, prepoznavanje, knjiga, potujoča knjižnica, specialni in rehabilitacijski pedagogi, romski pomočnik, zasebni vrtec, varstvena funkcija, medijska pismenost, mediji, medijsko opismenjevanje, množični mediji, didaktični materiali, strukturiran material, nestrukturiran material, igrače, nasilje nad otroki, vzgoja in izobraževanje, izobraževalni sistem, preprečevanje, medij, otrok in knjiga, varstvo otrok, družinska vzgoja, roughness coefficient, model PCFLOW2D-ORTHOCURVE, zgodovinski pregled, orthogonal curvilinear coordinates, two-dimensional mathematical model, dam-break wave, steep curved channels, trma, bivanje na prostem, Orffova skupina, pedagoški govor, odnosni govor, pevski zbor, odnos med vzgojiteljem in učiteljem, park Tivoli, timsko delo, socializacija, zasebni vrtci, predpisi, vzgoja v vrtcu, usklajevanje vzgojnih stilov, neenakost spolov, stereotipi, sodelovanje šole s starši, moškost, izkušenjsko učenje, delavnica za predšolske otroke, vloge, javni vrtci, vzgojne metode, vzgojna vloga, vzgoja, vrednote, neformalno sodelovanje, Center starejših občanov Horjul, uvajanje otrok v vrtec, otroci, sodelovanje med starši in šolo, vzgojne strategije v razredu., Razredništvo, vzgojni pristopi, vloga vzgojiteljice, partnerstvo, igra predšolskega otroka, avtonomija vzgojiteljic in vzgojiteljev, organizacijska klima, varnost, sodelovanje med starši in strokovnimi delavci v vrtcih, kritičen odnos, lokalna skupnost, sodelovanje z okoljem, koncept Reggio Emilia, kompetentni otroci, mnenje vzgojiteljic, spanje, prehrana, počitek, pedagogika poslušanja, skupnost, zadovoljstvo, profesionalna rast, partnerski odnos, komunikacija med vzgojitelji in starši, javni vrtec, strokovni delavci vrtca, nadaljnje izobraževanje, motnje spanja, medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu, učenje v vrtcu, spodbudno učno okolje, NTC-program, vzgojitelj predšolskih otrok, družina in vrtec, Katoliški sistem vzgoje, psihološke pravice, nadzorstvena dolžnost, prehranjevalne navade, zdrava prehrana, društva Suhe krajine, razvoj predšolske vzgoje, izobraževanje, vzgojne strategije v razredu, vzpostavljanje discipline, pedagoške naloge razrednika, razredništvo, kakovost v vrtcih, vloga ravnatelja, načelo sodelovanja vrtca z lokalnim okoljem, pedagoški koncept Reggio Emilia, procesna raven, pedagoški delavci, evalvacija kakovosti, model kakovosti, kakovost življenja, organizacija vodenih dejavnosti