Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tatjana Devjak

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 187 krat.
24 ključnih besed (17.14 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 71 krat (37.97 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.45%dnevna rutina, predšolska vzgoja
5x7.04%kurikulum za vrtce, vrtec, družina
4x5.63%profesionalni razvoj, vzgojitelji
3x4.23%prikriti kurikulum, sodelovanje
2x2.82%nasilje, lokalno okolje, kakovost, dobra igrača, vključitev v vrtec, strokovni delavci, kurikulum, ure oddelčne skupnosti, vzgojitelj, starši, predšolski otrok, projektno delo, medosebni odnosi, predmetna stopnja, razrednik
1xneenakost spolov, knjižničar, knjiga, predšolski otroci, medijsko opismenjevanje, mediji, medijska pismenost, varstvo otrok, neformalno sodelovanje, moškost, stereotipi, zasebni vrtec, sodelovanje šole s starši, izobraževalni sistem, preprečevanje, igrače, prepoznavanje, nasilje nad otroki, skupnost, otrok in knjiga, nestrukturiran material, strukturiran material, medij, družinska vzgoja, vzgoja in izobraževanje, pedagogika poslušanja, didaktični materiali, množični mediji, izkušenjsko učenje, trma, bivanje na prostem, kompetentni otroci, zgodovinski pregled, roughness coefficient, model PCFLOW2D-ORTHOCURVE, park Tivoli, timsko delo, pedagoški govor, odnosni govor, Orffova skupina, pevski zbor, odnos med vzgojiteljem in učiteljem, orthogonal curvilinear coordinates, two-dimensional mathematical model, vrednote, vzgojna vloga, vzgoja, delavnica za predšolske otroke, usklajevanje vzgojnih stilov, potujoča knjižnica, vzgojne metode, vloge, dam-break wave, steep curved channels, socializacija, zasebni vrtci, javni vrtci, vzgoja v vrtcu, varstvena funkcija, pedagoške naloge razrednika, vzgojne strategije v razredu, razredništvo, vloga ravnatelja, nadaljnje izobraževanje, kakovost v vrtcih, vzpostavljanje discipline, lokalna skupnost, profesionalna rast, kakovost življenja, sodelovanje z okoljem, pedagoški koncept Reggio Emilia, načelo sodelovanja vrtca z lokalnim okoljem, strokovni delavci vrtca, avtonomija vzgojiteljic in vzgojiteljev, otroci, vloga vzgojiteljice, uvajanje otrok v vrtec, sodelovanje med starši in šolo, vzgojne strategije v razredu., partnerstvo, sodelovanje med starši in strokovnimi delavci v vrtcih, organizacijska klima, igra predšolskega otroka, Razredništvo, varnost, kritičen odnos, zadovoljstvo, model kakovosti, zdrava prehrana, prehranjevalne navade, društva Suhe krajine, Katoliški sistem vzgoje, družina in vrtec, koncept Reggio Emilia, javni vrtec, psihološke pravice, vzgojni pristopi, romski pomočnik, predpisi, organizacija vodenih dejavnosti, nadzorstvena dolžnost, komunikacija med vzgojitelji in starši, Center starejših občanov Horjul, izobraževanje, partnerski odnos, pedagoški delavci, procesna raven, evalvacija kakovosti, razvoj predšolske vzgoje, NTC-program, motnje spanja, medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu, učenje v vrtcu, spodbudno učno okolje, vzgojitelj predšolskih otrok, specialni in rehabilitacijski pedagogi