Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Špela Razpotnik

Vseh ključnih besed je 290, ki se skupaj pojavijo 332 krat.
32 ključnih besed (11.03 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 74 krat (22.29 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.11%socialna pedagogika
4x5.41%mladi
3x4.05%socialna izključenost, migracije, brezdomstvo, socialnopedagoško delo
2x2.7%nastanitev, kompetence, oblike pomoči, večkulturnost, priseljenci, partnerstvo, socialni pedagogi, neoliberalizem, pomoč z umetnostjo, identiteta, izobrazba, epidemija, duševno zdravje, dramska terapija, potrošništvo, stanovanjska ranljivost, mladostniki, postpenalna obravnava, socialno vključevanje, zasvojenost, integracija, povratništvo, gledališče zatiranih, socialni kapital, šolska svetovalna služba, učitelji
1xaktiviranje čutov, androcentričnost, spolno zaznamovana institucija, senzorično gledališče, povratne migracije, prehod na trg dela, homoseksualnost, občinstvo, senzorična pot, asimetrična razmerja moči, džamija, socialne mreže, reprezentacije menstrualnosti, spoprijemalne strategije, dvojčki, starševstvo, starši dvojčkov, individualne izkušnje žensk, halal prehrana, diskriminacija, družina z izkušnjo odvisnosti, obratni kulturni šok, verska identiteta, verski obredi, muslimani, medkulturna pedagogika, življenje po odpustu, podpora družine, trg dela, samozaposlovanje, kritična diskurzivna analiza, golo življenje, družba tveganja, prekarno delo, improvizacijsko gledališče, inkluzija, hegemona razmerja moči, medkulturnost, šolanje romskih učencev, ideologija zakona, opustitev kajenja, obsojenke, kreativni mediji, viri pomoči, žalovanje, kajenje med mladimi, tobak, droge, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, preventivni programi, potomci priseljencev, spolna identiteta, prostovoljstvo, solidarnost, mediji, medvrstniška pomoč, Prevzgojni dom Radeče, negativni stereotipi, kulturna pripadnost, zatiranje, ranljivost, nastanitvena podpora, stanovanjska problematika, brezdomci, forum gledališče, animatorji, gledališče, improvizacija, zakonodaja, mali medkulturni prostor, vloga vzgojitelja, mobing, spletni forumi, preventivni vzgojni sistem, gledališke metode, gibalno izražanje, mladinske delavnice, opolnomočenje, umetnostba terapija, socialna pripadnost, socialnopedagoške intervencije, raziskovanje, domoljubje, drugačnost, časovna banka, skupnostne storitve, program PUM, dvojezična osnovna šola, odziv staršev, istospolna identiteta, istospolna usmerjenost, žalujoči učenec, vodstvo šole, multikulturalizem, albansko govoreči dijaki, duševne bolezni, skupine za samopomoč, lepota, feminizem, singlizem, ženskost, razmerja, transseksualnost, transspolnost, slovenščina kot drugi/tuji jezik, vzgojni zavodi, preprostost, trajnostna potrošnja, družbena neenakost, prekmurski Madžari, narodnost, dvojezični otroci, narodnostno mešani zakoni, globalizacija, mladinski centri, sodelovanje vzgojnega zavoda in družine, težave v socialni integraciji, namestitev, sodelovanje s starši, smernice, občina Cerknica, potrebe mladih, moškost, osnovna šola, likovna terapija, umetnostna terapija, demenca, pripovedovanje zgodb, umetnostna terapija v naravi, spomini, delovna terapija, retrotopija, kapitalistični realizem, socialna vključenost, neformalni viri podpore, vrstniška podpora, duševne stiske, Erich Fromm, privatizacija duševnih stisk, otroci, ranljive družine, kronična vnetna črevesna bolezen, obdobje odraslosti, partnerski odnos, partnerji oseb s kronično vnetno črevesno boleznijo, osebe z izkušnjo brezdomstva, strategije pomoči., izzivi, kakovost življenja, institucionalno življenje, dnevni center, šolanje na daljavo., vključevaje v vsakdanje življenje, potrebe, zapor, smiselna podpora, mladi na prehodu v odraslost, knjiga kot medij, gibanje, ustvarjalnost, sodelovanje, motivacija, sodobni učni pristop, pouk, cirkus, Cirkuška pedagogika, blagostanje, Priseljenci, Družbena integracija, migranti, perspektiva priseljencev, pravice migrantov, participacija, čustvene, vedenjske in socialne težave, psihiatrična zdravstvena nega, alternative v psihiatriji, krepitev moči, marginalizirane skupine, pomoč z literaturo, LGBTQIA+ mladi, socialna paradigma, medicinska paradigma, primeri dobre prakse, izstopajoče vedenje, učitelji razrednega pouka, vedenjske motnje, psihiatrična ustanova, psihiatrija, narodne skupine, socialno delo, mednarodna zaščita, kritično mišljenje, medijska pismenost, seksualno delo, seksualne delavke, socialne vloge, materinstvo, forumi, evropska begunska kriza, mavrične družine, Maribor, študenti, visokošolski učitelji, analiza diskurza, visokošolski prostor, spolne vloge, narativni pristop, teorija navezanosti, sram, terapevtska skupnost, nasilje v družini, poklicni stres, supervizija, poklicna izgorelost, strokovni delavci, učenci, sestavljene identitete, življenjski svet, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, posledice izključenosti, Izseljevanje in priseljevanje, nasilje med vrstniki, socialnovarstveni programi, porod, družboslovno raziskovanje, prehranska negotovost, družba negotovosti, podnebne spremembe, brezposelnost, ranljive skupine, skupnostni vrtovi, neprofitni stanovanjski trg, medkulturna občutljivost, pozitiven in negativen odnos, praktično usposabljanje, socialno-ekonomski status, otroci brez spremstva, totalna institucija, Vključenost moških, v življenjski prostor usmerjena podpora, kava, tabor, javno-zasebno, medikalizacija, vzgojni zavod, medvrstniško nasilje, skupnostno delo, nadzor, Romi, begunci, spletno nasilje, avtostop, romski predšolski otroci, zaposlovanje, Mladostništvo, kontaktna hipoteza