Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Špela Razpotnik

Vseh ključnih besed je 298, ki se skupaj pojavijo 342 krat.
33 ključnih besed (11.07 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 77 krat (22.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x7.79%socialna pedagogika
4x5.19%socialna izključenost, mladi
3x3.9%brezdomstvo, migracije, socialnopedagoško delo
2x2.6%dramska terapija, neoliberalizem, stanovanjska ranljivost, pomoč z umetnostjo, identiteta, duševno zdravje, nastanitev, izobrazba, epidemija, partnerstvo, mladostniki, kompetence, potrošništvo, večkulturnost, povratništvo, socialni pedagogi, priseljenci, zasvojenost, učitelji, socialni kapital, postpenalna obravnava, gledališče zatiranih, oblike pomoči, šolska svetovalna služba, integracija, totalna institucija, socialno vključevanje
1xdiskriminacija, aktiviranje čutov, androcentričnost, spolno zaznamovana institucija, muslimani, asimetrična razmerja moči, občinstvo, potomci priseljencev, medkulturna pedagogika, opustitev kajenja, prehod na trg dela, homoseksualnost, senzorična pot, senzorično gledališče, džamija, verska identiteta, singlizem, moškost, ideologija zakona, feminizem, lepota, spolna identiteta, ženskost, starševstvo, starši dvojčkov, halal prehrana, verski obredi, individualne izkušnje žensk, reprezentacije menstrualnosti, dvojčki, spoprijemalne strategije, kajenje med mladimi, preventivni programi, golo življenje, podpora družine, življenje po odpustu, družba tveganja, socialno delo z družino, improvizacijsko gledališče, kreativni mediji, obsojenke, Izseljevanje in priseljevanje, družina z izkušnjo odvisnosti, socialne mreže, povratne migracije, obratni kulturni šok, viri pomoči, žalovanje, prekarno delo, razmerje moči, družine s številnimi izzivi, šolanje romskih učencev, droge, dejavniki tveganja, transspolnost, varovalni dejavniki, kritična diskurzivna analiza, samozaposlovanje, hegemona razmerja moči, inkluzija, medkulturnost, usmerjena v življenjski vsakdan uporabnika, trg dela, podpora, tobak, transseksualnost, Prevzgojni dom Radeče, medvrstniška pomoč, prostovoljstvo, kulturna pripadnost, negativni stereotipi, mali medkulturni prostor, zakonodaja, solidarnost, mediji, animatorji, forum gledališče, improvizacija, gledališče, zatiranje, ranljivost, raziskovanje, osebe z motnjo v duševnem razvoju, vloga vzgojitelja, mobing, spletni forumi, preventivni vzgojni sistem, gledališke metode, gibalno izražanje, mladinske delavnice, opolnomočenje, umetnostba terapija, socialna pripadnost, socialnopedagoške intervencije, domoljubje, drugačnost, časovna banka, skupnostne storitve, nastanitvena podpora, stanovanjska problematika, vzgojni zavodi, slovenščina kot drugi/tuji jezik, multikulturalizem, namestitev, težave v socialni integraciji, sodelovanje s starši, sodelovanje vzgojnega zavoda in družine, albansko govoreči dijaki, vodstvo šole, duševne bolezni, skupine za samopomoč, istospolna usmerjenost, istospolna identiteta, žalujoči učenec, odziv staršev, smernice, potrebe mladih, narodnostno mešani zakoni, narodnost, dvojezični otroci, dvojezična osnovna šola, brezdomci, program PUM, prekmurski Madžari, preprostost, mladinski centri, občina Cerknica, Delo z družino, globalizacija, trajnostna potrošnja, družbena neenakost, Družbena integracija, kontaktna hipoteza, institucionalno življenje, zapor, smiselna podpora, kakovost življenja, partnerski odnos, kronična vnetna črevesna bolezen, obdobje odraslosti, potrebe, vključevaje v vsakdanje življenje, sodobni učni pristop, cirkus, otroci, ranljive družine, dnevni center, šolanje na daljavo., partnerji oseb s kronično vnetno črevesno boleznijo, motivacija, medkulturna občutljivost, Vključenost moških, otroci brez spremstva, gibanje, neprofitni stanovanjski trg, prehranska negotovost, družba negotovosti, socialno-ekonomski status, pozitiven in negativen odnos, izzivi, osebe z izkušnjo brezdomstva, strategije pomoči., narodne skupine, praktično usposabljanje, socialno delo, spomini, delovna terapija, krepitev moči, psihiatrična zdravstvena nega, alternative v psihiatriji, marginalizirane skupine, LGBTQIA+ mladi, knjiga kot medij, pomoč z literaturo, socialna paradigma, medicinska paradigma, vedenjske in socialne težave, primeri dobre prakse, učitelji razrednega pouka, vedenjske motnje, psihiatrična ustanova, psihiatrija, čustvene, mladi na prehodu v odraslost, umetnostna terapija, demenca, likovna terapija, pouk, umetnostna terapija v naravi, pripovedovanje zgodb, retrotopija, kapitalistični realizem, socialna vključenost, neformalni viri podpore, vrstniška podpora, duševne stiske, Erich Fromm, privatizacija duševnih stisk, družboslovno raziskovanje, podnebne spremembe, spolne vloge, socialne vloge, materinstvo, narativni pristop, življenjski svet, migranti, sestavljene identitete, seksualne delavke, seksualno delo, medijska pismenost, forumi, kritično mišljenje, mednarodna zaščita, perspektiva priseljencev, participacija, deinstitucionalizacija, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, nasilje v družini, teorija navezanosti, poklicni stres, poklicna izgorelost, izstopajoče vedenje, supervizija, sram, terapevtska skupnost, nasilje med vrstniki, posledice izključenosti, osnovna šola, učenci, Priseljenci, strokovni delavci, evropska begunska kriza, analiza diskurza, sodelovanje, romski predšolski otroci, avtostop, Mladostništvo, zaposlovanje, nadzor, Romi, begunci, spletno nasilje, brezposelnost, ustvarjalnost, skupnostni vrtovi, ranljive skupine, kava, v življenjski prostor usmerjena podpora, javno-zasebno, tabor, Maribor, socialnovarstveni programi, mavrične družine, študenti, visokošolski prostor, visokošolski učitelji, pravice migrantov, blagostanje, vzgojni zavod, medikalizacija, Cirkuška pedagogika, skupnostno delo, porod, medvrstniško nasilje, razmerja