Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Špela Razpotnik

Vseh ključnih besed je 310, ki se skupaj pojavijo 356 krat.
34 ključnih besed (10.97 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 80 krat (22.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x7.5%socialna pedagogika
5x6.25%mladi
4x5%socialna izključenost
3x3.75%brezdomstvo, migracije, socialnopedagoško delo
2x2.5%pomoč z umetnostjo, neoliberalizem, stanovanjska ranljivost, dramska terapija, identiteta, duševno zdravje, nastanitev, izobrazba, epidemija, učitelji, kompetence, socialni pedagogi, mladostniki, potrošništvo, povratništvo, večkulturnost, priseljenci, gledališče zatiranih, šolska svetovalna služba, socialno vključevanje, zasvojenost, socialni kapital, postpenalna obravnava, oblike pomoči, partnerstvo, totalna institucija, feminizem, integracija
1xsenzorično gledališče, homoseksualnost, senzorična pot, dejavniki tveganja, aktiviranje čutov, občinstvo, varovalni dejavniki, prehod na trg dela, kajenje med mladimi, tobak, opustitev kajenja, medkulturna pedagogika, potomci priseljencev, androcentričnost, preventivni programi, spolno zaznamovana institucija, starši dvojčkov, dvojčki, spoprijemalne strategije, starševstvo, ideologija zakona, lepota, singlizem, moškost, reprezentacije menstrualnosti, individualne izkušnje žensk, diskriminacija, muslimani, asimetrična razmerja moči, džamija, verska identiteta, halal prehrana, verski obredi, droge, šolanje romskih učencev, žalovanje, obratni kulturni šok, povratne migracije, viri pomoči, Mladina, življenje po odpustu, obsojenke, družina z izkušnjo odvisnosti, socialne mreže, poklicna izgorelost, poklicni stres, supervizija, kontaktna hipoteza, politika, razmerja, podpora družine, golo življenje, marginalizirani družbeni položaji, institucionalno varstvo, medkulturnost, trg dela, samozaposlovanje, ženskost, kritična diskurzivna analiza, hegemona razmerja moči, inkluzija, Politična participacija, družba tveganja, kreativni mediji, improvizacijsko gledališče, nasilje nad ženskami, prekarno delo, hendikep, transspolnost, Prevzgojni dom Radeče, medvrstniška pomoč, prostovoljstvo, kulturna pripadnost, negativni stereotipi, mali medkulturni prostor, zakonodaja, solidarnost, mediji, animatorji, forum gledališče, nastanitvena podpora, improvizacija, gledališče, zatiranje, ranljivost, raziskovanje, intersekcionalnost, vloga vzgojitelja, mobing, spletni forumi, preventivni vzgojni sistem, gledališke metode, gibalno izražanje, mladinske delavnice, opolnomočenje, umetnostba terapija, socialna pripadnost, socialnopedagoške intervencije, domoljubje, drugačnost, časovna banka, skupnostne storitve, stanovanjska problematika, brezdomci, multikulturalizem, albansko govoreči dijaki, vodstvo šole, slovenščina kot drugi/tuji jezik, vzgojni zavodi, težave v socialni integraciji, namestitev, žalujoči učenec, odziv staršev, transseksualnost, nasilje v družini, skupine za samopomoč, duševne bolezni, istospolna identiteta, istospolna usmerjenost, sodelovanje vzgojnega zavoda in družine, sodelovanje s starši, narodnost, prekmurski Madžari, preprostost, narodnostno mešani zakoni, dvojezični otroci, program PUM, dvojezična osnovna šola, trajnostna potrošnja, družbena neenakost, potrebe mladih, smernice, občina Cerknica, mladinski centri, globalizacija, totalne institucije, spolna identiteta, sram, Družbena integracija, Priseljenci, spomini, otroci, ranljive družine, dnevni center, šolanje na daljavo., delovna terapija, umetnostna terapija v naravi, demenca, retrotopija, kapitalistični realizem, umetnostna terapija, likovna terapija, pripovedovanje zgodb, migranti, vključevaje v vsakdanje življenje, potrebe, izzivi, osebe z izkušnjo brezdomstva, Izseljevanje in priseljevanje, strategije pomoči., narodne skupine, praktično usposabljanje, socialno delo, partnerji oseb s kronično vnetno črevesno boleznijo, kronična vnetna črevesna bolezen, zapor, smiselna podpora, institucionalno življenje, kakovost življenja, obdobje odraslosti, partnerski odnos, Erich Fromm, privatizacija duševnih stisk, vedenjske in socialne težave, čustvene, pouk, izstopajoče vedenje, primeri dobre prakse, učitelji razrednega pouka, perspektiva priseljencev, cirkus, sodobni učni pristop, participacija, Cirkuška pedagogika, blagostanje, sodelovanje, ustvarjalnost, motivacija, gibanje, vedenjske motnje, psihiatrija, mladi na prehodu v odraslost, knjiga kot medij, pomoč z literaturo, neformalni viri podpore, socialna vključenost, duševne stiske, vrstniška podpora, LGBTQIA+ mladi, marginalizirane skupine, medicinska paradigma, psihiatrična ustanova, socialna paradigma, alternative v psihiatriji, krepitev moči, psihiatrična zdravstvena nega, pozitiven in negativen odnos, socialno-ekonomski status, mednarodna zaščita, kritično mišljenje, medijska pismenost, osebe z motnjo v duševnem razvoju, seksualno delo, materinstvo, seksualne delavke, forumi, evropska begunska kriza, mavrične družine, Maribor, socialnovarstveni programi, študenti, visokošolski učitelji, analiza diskurza, visokošolski prostor, nasilje, socialne vloge, učenci, osnovna šola, nasilje med vrstniki, strokovni delavci, družbena angažiranost, pravice migrantov, terapevtska skupnost, posledice izključenosti, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, narativni pristop, spolne vloge, življenjski svet, sestavljene identitete, aktivno državljanstvo, deinstitucionalizacija, Delo z družino, družine s številnimi izzivi, brezposelnost, razmerje moči, podnebne spremembe, skupnostni vrtovi, ranljive skupine, kava, v življenjski prostor usmerjena podpora, družboslovno raziskovanje, prehranska negotovost, Vključenost moških, otroci brez spremstva, medkulturna občutljivost, socialno delo z družino, družba negotovosti, neprofitni stanovanjski trg, spletno nasilje, begunci, medikalizacija, tabor, javno-zasebno, vzgojni zavod, skupnostno delo, porod, medvrstniško nasilje, nadzor, podpora, romski predšolski otroci, avtostop, usmerjena v življenjski vsakdan uporabnika, Mladostništvo, Romi, zaposlovanje, teorija navezanosti