Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tomaž Petek

Vseh ključnih besed je 119, ki se skupaj pojavijo 139 krat.
13 ključnih besed (10.92 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (23.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x15.15%slovenščina
3x9.09%govor, dvojezičnost, pouk književnosti, Osnovnošolsko učenje in poučevanje
2x6.06%knjižni jezik, branje, govorno-jezikovni razvoj otrok, problemske teme, vrtec, profesionalni razvoj, bralna motivacija, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT)
1xVrtec Trbovlje, predmetni učitelj, slovenski jezik, integracija, razredni učitelj, vzgojitelj, sprejemanje, odziv, drugačnost, interpretativno branje, učenci priseljenci, predšolska vzgoja, govorno nastopanje, mladinska književnost, odnos, tabu, empatija, jezik, strategije vključevanja, socialna sprejetost, narečje, učna uspešnost, starši, izobrazba staršev, govorno-jezikovni razvoj, spodbujanje, razredni učitelji, programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, nadaljnje izobraževanje, vloga vzgojitelja, književni pouk, šolski otroci, socialno-čustveni razvoj, predšolski otroci, merila za vrednotenje govornega nastopanja, številčno-opisna ocenjevalna lestvica, predšolski otrok, sporazumevanje, osnovna šola, notranja učna diferenciacija, pravljica, javno govorno nastopanje, motivacija, besedišče, uradna zapisana besedila, jezik v Kurikulumu za vrtce, komunikacija s starši, pravopis, potencialno nadarjeni učenci, mladinska dramatika, otroška in mladinska književnost, učni načrt za slovenščino v osnovni šoli, odzivanje vzgojiteljic., Učitelji, pravilna raba govora, pootročeni govor, razvoj govora, materni jezik, razredni pouk, problemska slikanica, interpretativno branje dramskih besedil, tabuji, Mladinska književnost, vzor., Predšolska vzgoja, Razvoj otroškega govora, glasovna analiza, glasovna sinteza, fonološko zavedanje, glasovno zavedanje, Vzgoja glasu, bralna pismenost, znanje otrok, slovenski šolski sistem, španski šolski sistem., diferenciacija, individualizacija, didaktični pripomočki, umetniško doživljanje, učiteljeva priprava, pravopisna usposobljenost, Zasavje, prosti čas, Posavje, bralni interes, vzgojitelji, sporazumevalna zmožnost, samostojni delovni zvezek, preizkus znanja, Fonologija, Slovenski pravopis, pravopisna zmožnost, okolje, slikanice brez besedila, prvošolci, doživljanje, Problemske slikanice, osnovne šole, književnost, razumevanje, kakovost, pripovedovanje, besedni zaklad, gibalno ovirani otroci, osnovnošolsko učenje in poučevanje, IKT v izobraževanju