Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tomaž Petek

Together there are 132 keywords, that are appearing 158 times.
19 of them (14.39 % of all) appear more than once, together appearing 45 times (28.48 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
5x11.11%slovenščina
3x6.67%pouk književnosti, govor, branje, dvojezičnost
2x4.44%osnovnošolsko učenje in poučevanje, knjižni jezik, vrtec, mladinska književnost, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, problemske teme, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), šolski otroci, govorno-jezikovni razvoj otrok, profesionalni razvoj, bralna motivacija, književni pouk, bralna pismenost, Razvoj otroškega govora
1xslovenski jezik, učenci, narečje, govorno nastopanje, jezik, predšolska vzgoja, Vrtec Trbovlje, odziv, sprejemanje, drugačnost, interpretativno branje, vzgojitelj, tabu, odnos, osnovna šola, razredni učitelj, IKT v izobraževanju, preizkus znanja, samostojni delovni zvezek, predmetni učitelj, integracija, učna uspešnost, empatija, socialna sprejetost, strategije vključevanja, učenci priseljenci, starši, motivacija, programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, razredni učitelji, nadaljnje izobraževanje, predšolski otrok, sporazumevanje, govorno-jezikovni razvoj, spodbujanje, predšolski otroci, socialno-čustveni razvoj, merila za vrednotenje govornega nastopanja, številčno-opisna ocenjevalna lestvica, vloga vzgojitelja, komunikacija s starši, jezik v Kurikulumu za vrtce, izobrazba staršev, digitalno branje, pravljica, javno govorno nastopanje, učni načrt za slovenščino v osnovni šoli, notranja učna diferenciacija, besedišče, potencialno nadarjeni učenci, pravopis, mladinska dramatika, uradna zapisana besedila, tehnologija, otroška in mladinska književnost, pravopisna zmožnost, pravilna raba govora, odzivanje vzgojiteljic., pootročeni govor, razvoj govora, španski šolski sistem., Predšolska vzgoja, Učitelji, umetnostna besedila, Biblioterapija, Strah, vzor., razredni pouk, materni jezik, slovenski šolski sistem, diferenciacija, Vzgoja glasu, čustveni razvoj, Fonologija, slikanice, problemska tematika, glasovno zavedanje, fonološko zavedanje, didaktični pripomočki, individualizacija, znanje otrok, glasovna sinteza, glasovna analiza, dejavnosti prepoznavanja glasov, tabuji, govorni razvoj, Posavje, bralni interes, okolje, pripovedovanje, slikanice brez besedila, prosti čas, Pismenost, sporazumevalna zmožnost, Romi, vzgojitelji, Zasavje, pravopisna usposobljenost, besedni zaklad, gibalno ovirani otroci, umetniško doživljanje, učiteljeva priprava, interpretativno branje dramskih besedil, vrste pismenosti, problemska slikanica, književnost, osnovne šole, razumevanje, kakovost, doživljanje, prvošolci, Problemske slikanice, Slovenski pravopis