Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Lipec-Stopar

Vseh ključnih besed je 120, ki se skupaj pojavijo 141 krat.
15 ključnih besed (12.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 36 krat (25.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.11%inkluzija, osebe s posebnimi potrebami
3x8.33%specifične učne težave, socialne veščine
2x5.56%naučena nemoč, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, primanjkljaji, bralno razumevanje, otroci, otroci s posebnimi potrebami, učenci s posebnimi potrebami, učenci, opismenjevanje, bralna fluentnost, branje
1xrehabilitacija, zaposlitev, izvajalci, slabovidni, invalidi, osebe z motnjami v duševnem razvoju, pomen dela, zaposlovanje pod posebnimi pogoji, organizacija dela, neuspeh, jezik, govor, tipne ilustracije, zgodnja pismenost, partnerstvo, intimnost, osnovne šole, starševstvo, priporočila za oblikovanje, načrtovanje, stališča, logografsko branje, kombinirani oddelki, odrasli, motnje senzornega procesiranja, ADHD, učne priprave, brajica, učni pripomočki, usmerjanje otrok, individualizirani programi, fonomična metoda, bralna učinkovitost, aplikativna vedenjska analiza, pojasnjevalni slog, pomoč učencem, učna gradiva, vloga tiflopedagoga, starostniki, veščine, strategije pomoči, projektne delavnice, spodbujanje pismenosti, prostori, bivanje, trening uporabnika, kriteriji in pogoji za pridobitev psa, pes vodič, očesne bolezni, predopismenjevanje, sporazumevanje, samopodoba, psihosocialni položaj, socialne aktivnosti, socialna sprejetost, govorno-jezikovni razvoj, avtistične motnje, Aspergerjev sindrom, bralna pismenost, matematična pismenost, funkcionalna pismenost, fonološko zavedanje, besedišče, zaposlitev v običajnem okolju, integrirana zaposlitev, učenci s težavami pri branju, slovenščina, učinkovitost branja, nacionalno preverjanje znanja, zunanje preverjanje znanja, učinkovitost pouka, izvedba učne ure, varstveno delovni centri, delodajalci, delo in zaposlitev, prilagojeni program osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom, dejavniki učinkovite izvedbe učne ure, testi bralnega razumevanja, otroci z motnjami avtističnega spektra, Montessori kurikulum, downov sindrom, didaktična načela, didaktični materiali, obravnava, kakovost življenja, delovne aktivnosti, tuj jezik, bralne veščine, učenje, socialne interakcije, preverjanje znanja, inkluzivno izobraževanje, stališča učiteljev, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, lažja motnja v duševnem razvoju, bralne učne strategije, metode dela, strategije, poklicna orientacija, svetovalna služba, otrok s posebnimi potrebami, varovane zaposlitve, zaposlovanje, nižje poklicno izobraževanje, moteče vedenje