Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Lipec-Stopar

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 134 krat.
14 ključnih besed (12.28 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (25.37 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.76%osebe s posebnimi potrebami, inkluzija
3x8.82%specifične učne težave, socialne veščine
2x5.88%učenci s posebnimi potrebami, bralno razumevanje, otroci s posebnimi potrebami, primanjkljaji, otroci, učenci, naučena nemoč, bralna fluentnost, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, opismenjevanje
1xzgodnja pismenost, izvajalci, pomen dela, zaposlitev, jezik, invalidi, rehabilitacija, osebe z motnjami v duševnem razvoju, zaposlovanje pod posebnimi pogoji, stališča, neuspeh, intimnost, organizacija dela, načrtovanje, kombinirani oddelki, branje, partnerstvo, logografsko branje, osnovne šole, starševstvo, predopismenjevanje, govor, prostori, ADHD, usmerjanje otrok, motnje senzornega procesiranja, učne priprave, brajica, individualizirani programi, pomoč učencem, bralna učinkovitost, fonomična metoda, aplikativna vedenjska analiza, pojasnjevalni slog, učni pripomočki, učna gradiva, veščine, priporočila za oblikovanje, starostniki, odrasli, projektne delavnice, bivanje, očesne bolezni, vloga tiflopedagoga, trening uporabnika, kriteriji in pogoji za pridobitev psa, pes vodič, spodbujanje pismenosti, tuj jezik, fonološko zavedanje, funkcionalna pismenost, besedišče, Aspergerjev sindrom, avtistične motnje, bralna pismenost, matematična pismenost, metode dela, strategije, otroci z motnjami avtističnega spektra, testi bralnega razumevanja, psihosocialni položaj, samopodoba, delo in zaposlitev, varstveno delovni centri, prilagojeni program osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom, dejavniki učinkovite izvedbe učne ure, izvedba učne ure, delodajalci, integrirana zaposlitev, socialne aktivnosti, socialna sprejetost, govorno-jezikovni razvoj, zaposlitev v običajnem okolju, bralne učne strategije, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, sporazumevanje, socialne interakcije, delovne aktivnosti, kakovost življenja, downov sindrom, učenje, učinkovitost pouka, slabovidni, strategije pomoči, moteče vedenje, bralne veščine, Montessori kurikulum, didaktična načela, nižje poklicno izobraževanje, zaposlovanje, svetovalna služba, poklicna orientacija, lažja motnja v duševnem razvoju, varovane zaposlitve, otrok s posebnimi potrebami, didaktični materiali, obravnava, inkluzivno izobraževanje, stališča učiteljev, tipne ilustracije