Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mojca Lipec-Stopar

Together there are 120 keywords, that are appearing 141 times.
15 of them (12.5 % of all) appear more than once, together appearing 36 times (25.53 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x11.11%inkluzija, osebe s posebnimi potrebami
3x8.33%specifične učne težave, socialne veščine
2x5.56%naučena nemoč, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, primanjkljaji, bralno razumevanje, otroci, otroci s posebnimi potrebami, učenci s posebnimi potrebami, učenci, opismenjevanje, bralna fluentnost, branje
1xrehabilitacija, zaposlitev, izvajalci, slabovidni, invalidi, osebe z motnjami v duševnem razvoju, pomen dela, zaposlovanje pod posebnimi pogoji, organizacija dela, neuspeh, jezik, govor, tipne ilustracije, zgodnja pismenost, partnerstvo, intimnost, osnovne šole, starševstvo, priporočila za oblikovanje, načrtovanje, stališča, logografsko branje, kombinirani oddelki, odrasli, motnje senzornega procesiranja, ADHD, učne priprave, brajica, učni pripomočki, usmerjanje otrok, individualizirani programi, fonomična metoda, bralna učinkovitost, aplikativna vedenjska analiza, pojasnjevalni slog, pomoč učencem, učna gradiva, vloga tiflopedagoga, starostniki, veščine, strategije pomoči, projektne delavnice, spodbujanje pismenosti, prostori, bivanje, trening uporabnika, kriteriji in pogoji za pridobitev psa, pes vodič, očesne bolezni, predopismenjevanje, sporazumevanje, samopodoba, psihosocialni položaj, socialne aktivnosti, socialna sprejetost, govorno-jezikovni razvoj, avtistične motnje, Aspergerjev sindrom, bralna pismenost, matematična pismenost, funkcionalna pismenost, fonološko zavedanje, besedišče, zaposlitev v običajnem okolju, integrirana zaposlitev, učenci s težavami pri branju, slovenščina, učinkovitost branja, nacionalno preverjanje znanja, zunanje preverjanje znanja, učinkovitost pouka, izvedba učne ure, varstveno delovni centri, delodajalci, delo in zaposlitev, prilagojeni program osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom, dejavniki učinkovite izvedbe učne ure, testi bralnega razumevanja, otroci z motnjami avtističnega spektra, Montessori kurikulum, downov sindrom, didaktična načela, didaktični materiali, obravnava, kakovost življenja, delovne aktivnosti, tuj jezik, bralne veščine, učenje, socialne interakcije, preverjanje znanja, inkluzivno izobraževanje, stališča učiteljev, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, lažja motnja v duševnem razvoju, bralne učne strategije, metode dela, strategije, poklicna orientacija, svetovalna služba, otrok s posebnimi potrebami, varovane zaposlitve, zaposlovanje, nižje poklicno izobraževanje, moteče vedenje