Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Pfajfar

Vseh ključnih besed je 506, ki se skupaj pojavijo 1547 krat.
196 ključnih besed (38.74 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1237 krat (79.96 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
85x6.87%analiza
65x5.25%trženje
62x5.01%raziskave
59x4.77%Slovenija
37x2.99%podjetje
24x1.94%poslovno komuniciranje
21x1.7%vedenje potrošnikov, odločanje, case study
20x1.62%nakup
18x1.46%poslovanje podjetja, internacionalizacija
17x1.37%analysis
16x1.29%primeri
15x1.21%trg, kultura, blagovne znamke
14x1.13%uspešnost poslovanja, marketing
13x1.05%zunanja trgovina, strategija trženja
12x0.97%medkulturno delovanje, research, strategija
11x0.89%oglas, mednarodno poslovanje, industrijsko podjetje
10x0.81%konkurenca, oglaševanje, trendi, informacijska tehnologija
9x0.73%social networks
8x0.65%prodaja, EU, storitve, izvoz, okolje, Slovenia, pogajanje
7x0.57%elektronsko trženje, electronic marketing, consumer behaviour
6x0.49%proizvodi, živilska industrija, management, šport, novi proizvodi, cena, Hrvatska, advertising, enterprises
5x0.4%medorganizacijsko trženje, Kitajska, medorganizacijski sistemi, socialne mreže, potrošnik, tveganje, Internet, spremembe, tržne raziskave, lojalnost, image, modeli, turizem
4x0.32%psihologija potrošnika, zadovoljstvo, telekomunikacije, Nemčija, cases, mednarodne primerjave, Indija, marketing strategy, razvoj, logistika, komuniciranje, mednarodna trgovina, programi, elektronsko poslovanje, zavarovalstvo, strategy, trgovinsko podjetje, market, zakonodaja, kadri, brands
3x0.24%international comparisons, varstvo okolja, uvoz, finančni instrumenti, efektivnost, komparacije, Rusija, ZDA, social responsibility, ponudba, informatika, identiteta podjetja, sponzorstvo, information technology, uporaba človeških zmogljivosti, culture, promocija, pospeševanje prodaje, država, prehrana, multinacionalne družbe, direktno trženje, advertisement, globalizacija, poreklo blaga, purchasing, krize, poslovni proces, decision making, avtomobili, projekti, Poljska, spletna trgovina, organizacija
2x0.16%mobilna telefonija, osebnost, premoženje, trends, trgovanje, Germany, klavzule, davki, etika, politics, energetics, vinarstvo, changes, carine, kariera, denar, kontrola, Gorenje, zaščita potrošnika, izobrazba, mladina, pogodbe, pospeševanje, pozicioniranje proizvoda, zdravje, energetika, manager, konkurenčne prednosti, vodenje, vzajemno trženje, BIH, consumer, reševanje problemov, kozmetika, ocene, stanovanja, internationalization, finance, družinsko podjetje, gradbeništvo, planiranje, konkurenčnost, religija, elektroindustrija, vrednote, meritve, stroški, Norway, sustainable development, upravljanje, personality, marketing mix, pandemija, Španija, tehnologija, lastništvo, motiviranje, zdravila, business efficiency, SMEs, Italija, metode, informatics, Japan, entrepreneurship, regije, foreign trade, psihologija, business communication, medgeneracijske razlike, legislation, alkoholne pijače, pivovarstvo, združitve podjetij, avtomobilska industrija, prevzemi podjetij, models
1xekonomski razvoj, Panama, prodaja na drobno, izobraževanje, delovna praksa, controlling, facebook, mednarodna menjava, customs procedure, pekarstvo, ekonomska rast, nagrajevanje, terjatve, svet, poslovna morala, varnost, Petrol, preizkušanje domnev, Ilirija, trg delovne sile, Pekarna Kras Gorjansko, finančna analiza, kodeksi, factoring, študenti, Južna Afrika, proračuni, parkiranje, oprema, mednarodno trženje, Freixent, turistični proizvod, hotelirstvo, Baumax, Južna Evropa, Združenje Manager, vizija, sestanki, zdravstvo, zdravstveno varstvo, Vzhodna Evropa, carinski postopek, segmentacija, Iskra Avtoelektrika, inflacija, stabilnost sistemov, svetovno gospodarstvo, svetovna trgovina, makroekonomija, franchising, sodelovanje, neposredne tuje investicije, zlato, Hit, tržna analiza, mednarodne organizacije, igralništvo, Brazilija, Adria Mobil, franšiza, programni, disciplina, plačilni promet, Intereuropa Transport, gospodarstvo, cestni promet, Procter & Gamble, panoge dejavnosti, McDonalds, Slovaška, panoge dejavnost, obveznosti, institucije, trgovina, Incoterms 2000, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, kvaliteta, regulacije, vinogradništvo, Turčija, poslovno okolje, zavarovalni zavodi, špekulacije, obdavčenje, zavarovalne premije, bančno zavarovalništvo, Norveška, Fluid, klimatologija, ekologija, devizni trg, Facebook, arabske dežele, Perutnina Ptuj, informacijska družba, karakteristike, sporazumi, valuta, pravice, otroci, medosebni odnosi, uspšenost poslovanja, Tuš, konflikti, inovativnost, Spar, Stahlgruber, inovacije, elektronsko ptrženje, televizija, vedenje potrošnika, nakupovalni centri, E.Leclerc, finančni plan, dogodek, informacijski sistemi, družbena odgovornost, FC Manchester United, Fazer, notranje podjetništvo, tipi, družina, M & M Intercom, žensko delo, potrošniška družba, starši, potrošništvo, zaposlovanje, poslovne odločitve, agencije, Alpina, čevljarstvo, zasebno podjetje, Mercator, embalaža, diskriminacija, boniteta, odnosi s strankami, MG Rohr, Atlantic Grupa, prestrukturiranje, industries, calculations, družbenoekonomski položaj, zaščita, politika, družba, mediji, transfer pricing, taxation, podjetništvo, media, Trilogic, Novartis, rastoče podjetje, age, taxes, tax systems, generation gap, starost, RTV Slovenija, renewable energy resources, banks, financial institutions, corporate culture, climatology, futurology, Stelkom, življenjski ciklus, efficiency, loyalty, Starbucks, družbena omrezja, trajnostni razvoj, produkcija, INCOTERMS, measurements, coffee, reklamacije, comparisons, farmacevtska industrija, povpraševanje, internet, cosmetics, študija primera, izboljšave, developing countries, emerging markets, institutions, competitivity, company performance, produktivnost, delovna uspešnost, delitvena ekonomija, digitalizacija, mednarodno sodelovanje, consumerism, mobilnost, Kogast, critics, standards, reports, socializacija, Sweden, the Balkans, hardware, software, Covid-19, international trade, Walmart, international comparison, standardization, adjustment, turistična geografija, družbena omrežja, competition, regulation, electric vehicles, a nalysis, potrošnja, virtualna organizacija, sharing economy, innovations, visoka tehnologija, Spain, promet, Steklarna Hrastnik, steklarne, theory, potrniški promet, najem, Mlinotest, DM, zgodovina, Eastern Europe, Central Europe, China, consumer psychology, Nizozemska, prevoz, ethics, business ethics, children, youth, tobacco industry, trgovska blagovna znamka, Srbija, Picikato, PTT, krediti, transakcije, prosti čas, Olimpus, nogomet, strategiija trženja, Elektromaterial lendava, dokumentarni akreditivi, menice, evidenca, blago, oboroževanje, obnovljivi viri energije, les, financiranje, mednarodne finacnce, Avstrija, Merkur, prodajalna, financing, growing company, entrepreneurs, economy, kohezijska politika, regionalni razvoj, obdobje 2014 - 2020, sredstva, investicijski skladi, cross-cultural activities, globalization, Blažič robni trakovi, investicije, tujina, majhna in srednja podjetja, izbira, marketing povezav, India, Russia, SIBO G, spol, društva, podatki, deregulacija, potniški promet, letalski promet, Belgium, brewery, Cestel, Sij, Kolumbija, customer relationship, social network, nutrition, znanje, vrednotenje, waste material, charity, multimedia, electronic commerce, poverty, FC Barcelona