Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Pfajfar

Vseh ključnih besed je 511, ki se skupaj pojavijo 1564 krat.
198 ključnih besed (38.75 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1251 krat (79.99 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
86x6.87%analiza
66x5.28%trženje
63x5.04%raziskave
60x4.8%Slovenija
37x2.96%podjetje
24x1.92%poslovno komuniciranje
21x1.68%odločanje, case study, vedenje potrošnikov
20x1.6%nakup
18x1.44%analysis, internacionalizacija, poslovanje podjetja
16x1.28%primeri
15x1.2%trg, kultura, blagovne znamke
14x1.12%uspešnost poslovanja, marketing
13x1.04%zunanja trgovina, research, strategija trženja
12x0.96%strategija, medkulturno delovanje
11x0.88%mednarodno poslovanje, oglas, industrijsko podjetje
10x0.8%trendi, informacijska tehnologija, oglaševanje, konkurenca
9x0.72%social networks
8x0.64%prodaja, storitve, izvoz, Slovenia, elektronsko trženje, EU, okolje, pogajanje
7x0.56%consumer behaviour, management, electronic marketing
6x0.48%advertising, proizvodi, Hrvatska, živilska industrija, enterprises, novi proizvodi, cena, šport
5x0.4%image, turizem, socialne mreže, tveganje, medorganizacijsko trženje, medorganizacijski sistemi, modeli, Internet, potrošnik, Kitajska, tržne raziskave, lojalnost, spremembe
4x0.32%telekomunikacije, Indija, strategy, komuniciranje, programi, mednarodne primerjave, psihologija potrošnika, zakonodaja, cases, elektronsko poslovanje, mednarodna trgovina, market, zadovoljstvo, brands, razvoj, trgovinsko podjetje, information technology, kadri, marketing strategy, zavarovalstvo, logistika, Nemčija
3x0.24%poreklo blaga, uvoz, varstvo okolja, prehrana, ZDA, projekti, international comparisons, sponzorstvo, krize, avtomobili, komparacije, ponudba, spletna trgovina, finančni instrumenti, informatika, Poljska, social responsibility, uporaba človeških zmogljivosti, direktno trženje, Rusija, purchasing, promocija, informatics, identiteta podjetja, advertisement, decision making, globalizacija, pospeševanje prodaje, multinacionalne družbe, efektivnost, država, culture, poslovni proces, organizacija
2x0.16%Gorenje, vrednote, Germany, premoženje, vinarstvo, kariera, mladina, consumer, reševanje problemov, družinsko podjetje, kontrola, denar, religija, business communication, finance, stroški, trgovanje, davki, energetics, osebnost, meritve, politics, vzajemno trženje, trends, zaščita potrošnika, klavzule, stanovanja, kozmetika, konkurenčnost, changes, ocene, internationalization, mobilna telefonija, etika, BIH, izobrazba, Španija, pandemija, Italija, manager, motiviranje, carine, vodenje, konkurenčne prednosti, pospeševanje, planiranje, sustainable development, regije, psihologija, zdravje, energetika, Norway, SMEs, business efficiency, legislation, foreign trade, pozicioniranje proizvoda, metode, gradbeništvo, models, združitve podjetij, entrepreneurship, digitalizacija, elektroindustrija, international trade, Japan, prevzemi podjetij, tehnologija, pogodbe, avtomobilska industrija, zdravila, lastništvo, upravljanje, marketing mix, alkoholne pijače, medgeneracijske razlike, pivovarstvo, personality
1xoprema, FC Barcelona, parkiranje, odnosi s strankami, FC Manchester United, vedenje potrošnika, facebook, Združenje Manager, vizija, carinski postopek, družbena odgovornost, televizija, segmentacija, sodelovanje, franchising, svetovna trgovina, Pekarna Kras Gorjansko, finančna analiza, svetovno gospodarstvo, franšiza, pekarstvo, svet, controlling, customs procedure, nagrajevanje, prodaja na drobno, izobraževanje, Južna Afrika, Brazilija, trg delovne sile, mednarodna menjava, turistični proizvod, hotelirstvo, proračuni, študenti, varnost, mednarodne organizacije, Ilirija, Adria Mobil, poslovna morala, uspšenost poslovanja, kodeksi, delovna praksa, Norveška, družina, diskriminacija, žensko delo, zaposlovanje, elektronsko ptrženje, informacijski sistemi, programni, nakupovalni centri, Petrol, finančni plan, dogodek, Tuš, Spar, regulacije, Slovaška, Intereuropa Transport, cestni promet, Incoterms 2000, obveznosti, Mercator, starši, otroci, trgovina, E.Leclerc, zlato, mednarodno trženje, Freixent, Iskra Avtoelektrika, tržna analiza, Baumax, Južna Evropa, sestanki, zdravstvo, zdravstveno varstvo, Vzhodna Evropa, Hit, igralništvo, Panama, terjatve, factoring, preizkušanje domnev, ekonomski razvoj, ekonomska rast, neposredne tuje investicije, stabilnost sistemov, inflacija, makroekonomija, panoge dejavnosti, poslovno okolje, potrošniška družba, tipi, M & M Intercom, poslovne odločitve, potrošništvo, pravice, kvaliteta, vinogradništvo, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, institucije, agencije, boniteta, Stahlgruber, inovacije, inovativnost, konflikti, Fazer, notranje podjetništvo, embalaža, Alpina, čevljarstvo, zasebno podjetje, panoge dejavnost, plačilni promet, Fluid, nogomet, bančno zavarovalništvo, zavarovalne premije, klimatologija, ekologija, Perutnina Ptuj, Facebook, informacijska družba, sporazumi, zavarovalni zavodi, špekulacije, Procter & Gamble, McDonalds, gospodarstvo, disciplina, Turčija, arabske dežele, obdavčenje, devizni trg, valuta, karakteristike, medosebni odnosi, znanje, calculations, transfer pricing, taxation, taxes, industries, prestrukturiranje, zaščita, družbenoekonomski položaj, Atlantic Grupa, tax systems, generation gap, Novartis, farmacevtska industrija, povpraševanje, international comparison, Trilogic, media, age, rastoče podjetje, podjetništvo, mediji, družba, financial institutions, corporate culture, loyalty, Starbucks, banks, renewable energy resources, efficiency, futurology, climatology, coffee, reklamacije, produkcija, RTV Slovenija, starost, politika, trajnostni razvoj, družbena omrezja, comparisons, measurements, INCOTERMS, standardization, adjustment, produktivnost, delovna uspešnost, critics, standards, izboljšave, študija primera, developing countries, internet, cosmetics, reports, Kogast, supply chain, health serveices, blockchain technology, majhna podjetja, capital market, consumerism, mobilnost, delitvena ekonomija, mednarodno sodelovanje, emerging markets, company performance, turistična geografija, družbena omrežja, virtualna organizacija, sharing economy, Covid-19, software, Walmart, the Balkans, hardware, innovations, potrošnja, socializacija, institutions, competitivity, Sweden, electric vehicles, a nalysis, competition, regulation, življenjski ciklus, Stelkom, steklarne, theory, Eastern Europe, Central Europe, Steklarna Hrastnik, promet, zgodovina, najem, potrniški promet, children, youth, Nizozemska, prevoz, Merkur, prodajalna, consumer psychology, China, tobacco industry, business ethics, ethics, DM, Mlinotest, krediti, transakcije, dokumentarni akreditivi, menice, PTT, Picikato, Elektromaterial lendava, Olimpus, prosti čas, financiranje, mednarodne finacnce, oboroževanje, Srbija, trgovska blagovna znamka, blago, evidenca, Avstrija, les, obnovljivi viri energije, Cestel, Sij, entrepreneurs, economy, cross-cultural activities, globalization, growing company, financing, investicijski skladi, regionalni razvoj, kohezijska politika, India, Russia, tujina, majhna in srednja podjetja, Spain, visoka tehnologija, investicije, Blažič robni trakovi, SIBO G, marketing povezav, izbira, sredstva, obdobje 2014 - 2020, potniški promet, letalski promet, customer relationship, social network, deregulacija, podatki, Kolumbija, brewery, Belgium, multimedia, electronic commerce, vrednotenje, društva, spol, MG Rohr, nutrition, poverty, charity, waste material, strategiija trženja