Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Pfajfar

Vseh ključnih besed je 500, ki se skupaj pojavijo 1506 krat.
192 ključnih besed (38.4 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1198 krat (79.55 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
81x6.76%analiza
65x5.43%trženje
59x4.92%raziskave
56x4.67%Slovenija
36x3.01%podjetje
23x1.92%poslovno komuniciranje
21x1.75%odločanje, vedenje potrošnikov, case study
20x1.67%nakup
18x1.5%poslovanje podjetja
17x1.42%analysis, internacionalizacija
15x1.25%primeri, trg, blagovne znamke
14x1.17%kultura, uspešnost poslovanja
13x1.09%strategija trženja, marketing
12x1%zunanja trgovina, research, strategija
11x0.92%oglas, mednarodno poslovanje
10x0.83%oglaševanje, konkurenca, medkulturno delovanje, industrijsko podjetje
9x0.75%informacijska tehnologija, social networks, trendi
8x0.67%izvoz, prodaja, EU, storitve, okolje, Slovenia
7x0.58%electronic marketing, pogajanje, elektronsko trženje
6x0.5%management, živilska industrija, Hrvatska, consumer behaviour, novi proizvodi, enterprises, šport, proizvodi, cena
5x0.42%tveganje, turizem, medorganizacijsko trženje, Kitajska, modeli, spremembe, lojalnost, medorganizacijski sistemi, image, potrošnik, socialne mreže, Internet, tržne raziskave, advertising
4x0.33%zadovoljstvo, telekomunikacije, kadri, strategy, brands, zavarovalstvo, Nemčija, market, psihologija potrošnika, razvoj, elektronsko poslovanje, marketing strategy, zakonodaja, Indija, programi, cases, trgovinsko podjetje, komuniciranje, logistika, mednarodne primerjave
3x0.25%informatika, social responsibility, identiteta podjetja, promocija, international comparisons, varstvo okolja, uvoz, ponudba, pospeševanje prodaje, ZDA, efektivnost, uporaba človeških zmogljivosti, globalizacija, država, komparacije, poslovni proces, organizacija, information technology, krize, spletna trgovina, avtomobili, projekti, prehrana, sponzorstvo, poreklo blaga, mednarodna trgovina, multinacionalne družbe, direktno trženje, finančni instrumenti, culture
2x0.17%gradbeništvo, politics, changes, stanovanja, davki, trends, trgovanje, Germany, mobilna telefonija, energetics, meritve, purchasing, decision making, etika, mladina, konkurenčne prednosti, pogodbe, energetika, pospeševanje, kontrola, kariera, denar, Rusija, vodenje, elektroindustrija, carine, pozicioniranje proizvoda, zdravje, manager, planiranje, zaščita potrošnika, Poljska, ocene, finance, vrednote, consumer, kozmetika, internationalization, osebnost, religija, reševanje problemov, izobrazba, Gorenje, vzajemno trženje, BIH, družinsko podjetje, konkurenčnost, vinarstvo, klavzule, Italija, regije, lastništvo, Norway, personality, marketing mix, business communication, SMEs, business efficiency, legislation, foreign trade, Španija, advertisement, informatics, pandemija, psihologija, Japan, models, zdravila, metode, upravljanje, sustainable development, stroški, združitve podjetij, entrepreneurship, premoženje, motiviranje, prevzemi podjetij, tehnologija
1xpekarstvo, Pekarna Kras Gorjansko, Panama, finančna analiza, proračuni, prodaja na drobno, makroekonomija, pivovarstvo, nagrajevanje, ekonomska rast, ekonomski razvoj, izobraževanje, Ilirija, terjatve, oprema, študenti, zlato, delovna praksa, E.Leclerc, facebook, preizkušanje domnev, factoring, parkiranje, customs procedure, kodeksi, varnost, trg delovne sile, poslovna morala, alkoholne pijače, tržna analiza, avtomobilska industrija, Adria Mobil, Brazilija, svetovno gospodarstvo, Južna Afrika, zdravstvo, zdravstveno varstvo, Baumax, Južna Evropa, mednarodno trženje, Freixent, Iskra Avtoelektrika, mednarodne organizacije, Hit, igralništvo, controlling, stabilnost sistemov, inflacija, Vzhodna Evropa, turistični proizvod, mednarodna menjava, svet, franšiza, sodelovanje, svetovna trgovina, sestanki, segmentacija, neposredne tuje investicije, franchising, hotelirstvo, finančni plan, plačilni promet, Intereuropa Transport, panoge dejavnost, disciplina, cestni promet, panoge dejavnosti, Procter & Gamble, gospodarstvo, Slovaška, regulacije, vinogradništvo, Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, starši, otroci, trgovina, kvaliteta, Incoterms 2000, obveznosti, McDonalds, Turčija, obdavčenje, sporazumi, Norveška, špekulacije, ekologija, bančno zavarovalništvo, zavarovalni zavodi, klimatologija, Fluid, Perutnina Ptuj, informacijska družba, Facebook, arabske dežele, karakteristike, valuta, poslovno okolje, devizni trg, institucije, pravice, konflikti, informacijski sistemi, programni, diskriminacija, inovativnost, žensko delo, inovacije, družina, medosebni odnosi, uspšenost poslovanja, vedenje potrošnika, Petrol, nakupovalni centri, zavarovalne premije, družbena odgovornost, dogodek, televizija, zaposlovanje, elektronsko ptrženje, Mercator, poslovne odločitve, agencije, embalaža, M & M Intercom, potrošništvo, potrošniška družba, tipi, Spar, boniteta, Tuš, Fazer, Stahlgruber, notranje podjetništvo, zasebno podjetje, Alpina, čevljarstvo, odnosi s strankami, letalski promet, medgeneracijske razlike, politika, družba, mediji, starost, RTV Slovenija, družbena omrezja, trajnostni razvoj, produkcija, zaščita, družbenoekonomski položaj, taxation, taxes, tax systems, generation gap, transfer pricing, calculations, Atlantic Grupa, prestrukturiranje, industries, INCOTERMS, measurements, Stelkom, življenjski ciklus, efficiency, futurology, visoka tehnologija, Spain, investicije, tujina, majhna in srednja podjetja, climatology, renewable energy resources, coffee, reklamacije, comparisons, Starbucks, loyalty, banks, financial institutions, corporate culture, age, rastoče podjetje, socializacija, institutions, competitivity, company performance, Sweden, electric vehicles, a nalysis, competition, regulation, emerging markets, developing countries, delovna uspešnost, critics, standards, reports, produktivnost, izboljšave, internet, cosmetics, študija primera, potrošnja, innovations, povpraševanje, international comparison, standardization, adjustment, farmacevtska industrija, Novartis, podjetništvo, media, Trilogic, Walmart, international trade, družbena omrežja, virtualna organizacija, sharing economy, turistična geografija, Covid-19, the Balkans, hardware, software, Blažič robni trakovi, izbira, DM, zgodovina, najem, potrniški promet, Mlinotest, trgovska blagovna znamka, blago, oboroževanje, Srbija, promet, Steklarna Hrastnik, youth, tobacco industry, business ethics, ethics, children, Central Europe, steklarne, theory, Eastern Europe, evidenca, obnovljivi viri energije, strategiija trženja, Elektromaterial lendava, Olimpus, prosti čas, nogomet, FC Barcelona, Združenje Manager, vizija, FC Manchester United, Picikato, PTT, mednarodne finacnce, Avstrija, les, financiranje, menice, krediti, transakcije, dokumentarni akreditivi, China, consumer psychology, sredstva, investicijski skladi, regionalni razvoj, kohezijska politika, obdobje 2014 - 2020, spol, znanje, vrednotenje, društva, financing, growing company, Russia, SIBO G, marketing povezav, India, globalization, entrepreneurs, economy, cross-cultural activities, MG Rohr, nutrition, Sij, Kolumbija, brewery, Belgium, Cestel, prodajalna, Nizozemska, prevoz, Merkur, podatki, deregulacija, poverty, charity, waste material, electronic commerce, multimedia, potniški promet, customer relationship, social network, carinski postopek