Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Jure Demšar: Evolucija mehkih animatov v tekmovalnem okolju

Magistrska dela (8)

  1. Samo Pahor: Feature embedding in click-through rate prediction
  2. Žiga Kotnik Klovar: Razvoj vedenja pastirskih psov s pomočjo genetskih algoritmov
  3. Tara Patricija Bosil: Priporočilni sistem za predlaganje iger v spletni igralnici
  4. Jan Hartman: Using market exploration to deal with censored data in real-time bidding
  5. Anže Marinko: Vodenje psa ovčarja z uporabo umetne inteligence
  6. Jakob Bevc: Optimizacija nakupovanja spletnega oglasnega prostora
  7. Marko Prelevikj: Data Driven Project Management
  8. Uroš Prosenik: Razvoj računalniške igre za izvedbo psiholoških testov in kognitivnega treninga

Diplomska dela (11)

  1. GAL ZADNIKAR: Razvoj mobilne igre – od ideje do objave
  2. MATEJ KALC: Evaluating Model Tradeoffs for Click Prediction
  3. MARKO IVANOVSKI: Artificial intelligence empowered quality control for magnetic resonance imaging
  4. Jure Demšar: NAPAKE KOMPASOV NA LADJAH
  5. ROK BOSIL: Primerjava računskih modelov za napovedovanje širjenja bolezni
  6. BENJAMIN DŽUBUR: Gručenje oglasov s pomočjo globokih nevronskih mrež
  7. JURE BEVC: Uporaba genetskih algoritmov za učenje inteligentnih agentov v računalniških igrah
  8. Tara Patricija Bosil: Predikcija prenehavanja igranja na spletnih straneh z igrami na srečo
  9. VID TRTNIK: Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih
  10. ERIK RAKUŠČEK: Proceduralna animacija skupinskega lova volkov
  11. ŠPELA ČOPI: Simuliranje prometnih zgostitev na avtocestah