Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Jure Demšar: Evolucija mehkih animatov v tekmovalnem okolju

Magistrska dela (16)

  1. Anže Marinko: Vodenje psa ovčarja z uporabo umetne inteligence
  2. Samo Pahor: Feature embedding in click-through rate prediction
  3. Tara Patricija Bosil: Priporočilni sistem za predlaganje iger v spletni igralnici
  4. Jan Hartman: Using market exploration to deal with censored data in real-time bidding
  5. Jakob Bevc: Optimizacija nakupovanja spletnega oglasnega prostora
  6. Simon Dimc: Uporaba mehke logike za simuliranje množic v računalniških igrah
  7. Žiga Kotnik Klovar: Razvoj vedenja pastirskih psov s pomočjo genetskih algoritmov
  8. Marko Prelevikj: Data Driven Project Management
  9. Uroš Prosenik: Razvoj računalniške igre za izvedbo psiholoških testov in kognitivnega treninga
  10. Maša Kljun: Predictive maintenance based on event-log analysis
  11. Jure Bevc: Primerjava metrik funkcijske konektivnosti
  12. Tim Štromajer: Using machine learning to train a shepherd dog
  13. Anže Alič: A comparison of click-through rate prediction models in real-time-bidding
  14. Timur Kulenović: Analysis of home advantage in sports
  15. David Ocepek: Stock price prediction using probabilistic machine learning models
  16. Urša Zrimšek: Bootstrap as a one-size-fits-all approach to quantifying uncertainty

Diplomska dela (13)

  1. MATEJ KALC: Evaluating Model Tradeoffs for Click Prediction
  2. MARKO IVANOVSKI: Artificial intelligence empowered quality control for magnetic resonance imaging
  3. ROK BOSIL: Primerjava računskih modelov za napovedovanje širjenja bolezni
  4. ŠPELA ČOPI: Simuliranje prometnih zgostitev na avtocestah
  5. ERIK RAKUŠČEK: Proceduralna animacija skupinskega lova volkov
  6. MARTIN BAVČAR: Avtomatizirano generiranje dokumentacije za projekte spisane v več programskih jezikih
  7. GAL ZADNIKAR: Razvoj mobilne igre – od ideje do objave
  8. Vid Trtnik: Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih
  9. Tara Patricija Bosil: Predikcija prenehavanja igranja na spletnih straneh z igrami na srečo
  10. Jure Bevc: Uporaba genetskih algoritmov za učenje inteligentnih agentov v računalniških igrah
  11. Benjamin Džubur: Gručenje oglasov s pomočjo globokih nevronskih mrež
  12. Jure Demšar: NAPAKE KOMPASOV NA LADJAH
  13. KRISTJAN SEVER: Razvoj spletne aplikacije za pomoč pri kliničnem odločanju