Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Zoran Medved: Perspektive javnopravne televizije v Sloveniji

Magistrska dela (12)

  1. Metka Miklavič: Propaganda v nagovorih ameriškega predsednika Georga W. Busha v času od 11. septembra 2001 do 1. maja 2003
  2. Tina Čuček: Diskurz o izbrisanih v slovenskem parlamentu
  3. Lea Iskra: Vpliv televizijskih soočenj predsedniških kandidatov na volilno vedenje gledalcev v ZDA
  4. Gašper Gabrijelčič: Kinematografija male evropske države in evropska kulturna politika
  5. Nataša Rojšek: Informiranje in obveščanje javnosti na primeru strukturnih skladov EU v Sloveniji
  6. Petra Česen Čatar: Posledice koncentracije kapitala v založništvu in knjigotrštvu
  7. Matej Černetič: Prepričevanje v novinarskih poročilih
  8. Tadeja Kuhar: Internet kot medijsko orodje odnosov z javnostmi in njegova uporabna vrednost za novinarje
  9. Katja Kogovšek: Virtualni svetovi - analiza primera ameriškega virtualnega sveta Second Life
  10. Jasmina Potokar Rant: Svoboda izražanja - temelj demokratičnega političnega sistema
  11. Irena Zagajšek: Evropska komunikacijska politika in strategije komuniciranja kot način soočanja z demokratičnim mankom
  12. Vojko Stopar: Uresničevanje javnega interesa v programih javnih RTV

Diplomska dela (176)

  1. Maruša Dovjak: Donatorstvo in mediji
  2. Danica Kranjc: Ustvarjanje otroških programov
  3. Uroš Škerl: Razvoj zvezdništva skozi zgodovino
  4. Špela Šebenik: Poročanje medijev o protiglobalizacijskih protestih
  5. Ema Verbnik: Oglasi v slovenskih ženskih revijah
  6. Nina Mlačnik: Propaganda v Zvezni republiki Jugoslaviji med vojno v Bosni in Hercegovini
  7. Eva Breznikar: Vroča linija v slovenskem medijskem prostoru
  8. Damjana Breznikar: Socialni marketing - slovenski program za preprečevanje in obvladovanje aidsa
  9. Borut Haclar: Šokantni oglasi
  10. Vesna Pušnik: Komunikacijske pravice gluhih v Sloveniji
  11. Jasmina Ćerimović: Položaj sodobnega plesa v Sloveniji
  12. Eva Outrata: Pot do potrošniške zvestobe
  13. Tamara Langus: Sodobni ples v Sloveniji
  14. Manuela Bevčič: Podobe ženskosti v ženskih revijah
  15. Matija Kavčič: Nevidno občinstvo
  16. Matjaž Trošt: Izzivi spletnega novinarstva
  17. Erika Žnidaršič: Televizijsko poročanje o nepredvidljivih dogodkih
  18. Dejan Fujs: Regionalna radijska postaja s programi posebnega pomena
  19. Urša Golob: Vdor v zasebnost v primeru tragedij in nesreč
  20. Tanja Štirn: Nove oblike oglaševanja na prelomu tisočletja
  21. Barbara Boldin: Načini oglaševanja na informacijskih terminalih kot interaktivnih medijih
  22. Špela Kuralt: Statusno-pravni položaj novinarjev v Sloveniji
  23. Aleksandra Dežman: Rimokatoliška cerkev in mediji v Sloveniji po letu 1990
  24. Nataša Peunik: Primer Mirko Norac ali propaganda mita hrvaške domovinske vojne
  25. Teja Bezeg: Oglaševanje alkoholnih pijač v slovenskem tisku
  26. Polona Urh: Podobe Islama v časniku Delo
  27. Maja Šimaga: Reprezentacije deklištva v trivialni mladinski literaturi
  28. Gašper Lubej: Položaj samostojnih in svobodnih novinarjev v Sloveniji
  29. Karin Zagomilšek: Oglaševanje na otroškem trgu
  30. Ana Rehberger: Zakon o dostopu do informacij javnega značaja
  31. Ana Lapanje: Splet - nova priložnost za oglaševanje
  32. Katarina Urbančič: Kulturni marketing
  33. Ksenija Khakhonina: Tiskani odsev Nord Osta
  34. Silva Šebenik: Virtualna skupnost
  35. Špela Horjak: Politično komuniciranje na spletu
  36. Helena Colarič: Preiskovalno novinarstvo v Sloveniji
  37. Petra Grimani: Komunikacijski vidik integracije beguncev
  38. Petra Barborič: Sponzorstvo v kulturnih organizacijah
  39. Simon Vadnjal: Tabloidizacija televizije
  40. Nina Simonovič: Golota v oglasih v luči etike
  41. Mateja Jazbec: Trženje političnih akterjev
  42. Janja Pevec: Medijska percepcija skupne varnostne in obrambne politike Evropske unije v Franciji
  43. Manca Ravnikar: Kje so meje oglaševanja in novinarstva
  44. Majida Grbić: Pomen oglaševanja s športnimi zvezdami
  45. Maša Mikola: Etnična izbira
  46. Primož Šušterič: Izzivi digitalizacije za regulacijo televizije
  47. Sabina Žakelj: Samoregulacija v oglaševanju
  48. Anton Zupančič: Politična opredeljenost Maga in Mladine v obdobju 1996 do 2002
  49. Tatjana Rajh: Vloga političnega marketinga na lokalnih volitvah v Sloveniji
  50. Nina Nagode: Prikrito oglaševanje v tiskanih medijih
  51. Tina Lazović: Evropski film in utrjevanje zavesti o evropski identiteti
  52. Saša Zlatkov: Orientalski ples
  53. Jure Stojan: Avtorstvo v novem terorizmu
  54. Simona Habič: Funkcionalnost radia - drugi program Radia Slovenija-Val 202
  55. Elza Terseglav: Vprašanje javnosti javne televizije
  56. Sanja Grobovšek: Politično komuniciranje mladih
  57. Jerneja Rebernak: Poročanje slovenskih dnevnoinformativnih časopisov o vstopu v Zvezo NATO
  58. Lea Iskra: Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
  59. Urška Kereži: Genealogija krotkega telesa
  60. Svjetlana Perković: Politična propaganda Hrvaške demokratske skupnosti
  61. Anja Otavnik: Regulacije pornografije v Sloveniji
  62. Andreja Kopač: Mitološki diskurz na primeru Janeza Drnovška kot trodelna struktura
  63. Iztok Colja: Sponzoriranje prireditev
  64. Katarina Matejčić: Koncentracija tiskanih medijev v EU
  65. Gordana Sredojević: Cilji najstniških revij
  66. Klemen Šubic: Oblikovanje in trženje mitov političnih voditeljev
  67. Tomaž Zaniuk: Avtonomija novinarstva
  68. Ksenija Naglič: Odnosi z javnostmi v nevladnih neprofitnih organizacijah
  69. Čedomir Mugoša: Vpliv promocije na dvig zavesti o blagovni znamki
  70. Manca Hrovat: Ulični grafiti kot indikator družbene netolerance
  71. Alena Gorišek: Prizadetost in komuniciranje z okoljem
  72. Arlo Rožman: Vloga spolnosti v oglaševanju
  73. Ajda Miklavčič: Proglas skozi oglaševalski trikotnik
  74. Jerneja Smole: Oglaševalne prakse v modni in kozmetični industriji
  75. Tomaž Šuligoj: Vloga veleplakatov v predvolilnih kampanjah
  76. Luka Dakskobler: Razvoj filmskega žanra grozljivk v ameriških filmih od začetkov do danes
  77. Samo Belavič Pučnik: Infotainment na slovenski komercialni televiziji
  78. Metka Prelog: Medijski stereotip o manjšinah
  79. Jerneja Jevševar: Slovenska kinematografska zakonodaja na pragu Evrope
  80. Klara Debeljak: Odnos med akcijami vlade in nevladnih organizacij ter poročanjem tiskanih medijev o približevanju Slovenije Zvezi NATO
  81. Tjaša Nežić: Evropski film na prelomu tisočletja
  82. Ilona Dolenc: Nadzor nad perujskimi mediji v času vlade Alberta Fujimorija
  83. Tanja Serban: Orodja tržnega komuniciranja v Zavarovalnici Maribor
  84. Nina Gaspari: Ustanovitev agencije za direktni marketing in njen pomen za slovenski trg
  85. Matic Berginc: Ameriške predsedniške volitve 2004
  86. Samo Trtnik: (Ne)primernost demokracije in iskanje alternative
  87. Irena Bivic: Pojem duše v znanstveni fantastiki
  88. Jure Francetič: Analiza predvolilne kampanje SDS 2004
  89. Robert Schmitzer: Konvergenca medijev na primeru RTV Slovenija
  90. Mojca Petovar: Lik terorista v evropski književnosti s posebnim ozirom na Atxagova dela
  91. Vesna Petrović: Propaganda v govorih britanskega ministrskega predsednika Tonyja Blaira-primer vojne v Iraku
  92. Alenka Prezelj: Nizozemski sistem javnega obveščanja
  93. Petra Prelec: Monopolitizacija in politizacija v italijanskem medijskem prostoru
  94. Boštjan Strnad: Oglaševalska samoregulativa v Sloveniji in nov slovenski oglaševalski kodeks
  95. Ana Klečina: Medijske osebnosti in politika
  96. Irena Stamenković: Marketing neprofitne študentske organizacije na primeru Getwork
  97. Jan Bilodjerič: Analiza slovenske kinematografije
  98. Karin Sabadin: Poročanje o kulturi na televiziji
  99. Ajda Žemva: NHK - japonski javni servis
  100. Polona Balantič: Mitološki diskurz pri glasbeni skupini Laibach
  101. Polona Požgan Štorman: Razvoj radia v Sloveniji od 1990 do 2004
  102. Katarina Kek: Licenčne ženske revije v Sloveniji
  103. Maja Žiberna: Zavezništvo z javnostjo kot temelj prihodnjega razvoja RTV Slovenija
  104. Judita Mohr Žerdin: Marketing mesta Maribor s poudarkom na promociji
  105. Katja Kogovšek: Otroški programi na javni televiziji
  106. Igor Bijuklič: "Theatrum politicum"
  107. Tina Kramberger: Spremenjena konceptualizacija ameriškega sovražnika v hollywoodskih filmih od vietnamske vojne do 11.9.2001
  108. Mateja Turk: Učinkovita medijska strategija ali koliko grp-jev je dovolj
  109. Anja Huš: Sprememba zakona o RTV Slovenija
  110. Jasmina Potokar Rant: Urejanje statusa samostojnih in svobodnih novinarjev v Sloveniji
  111. Polona Kasal: Subkulture kot (sub)kulturna industrija
  112. Robert Zevnik: Fenomen Atomik harmonik kot medij izraza individualnega in kolektivnega nezavednega ter slovenskih arhetipov
  113. Renata Muič: Medijska estetizacija vojne
  114. Jasna Potrata: Žanr resničnostne televizije, analiza formata oddaje Sanjski moški
  115. Tina Huremović: Globalna televizija
  116. Irena Pfundner: Kako je ameriška oblast zavajala javnost
  117. Tjaša Tabaj: OVSE v slovenskih dnevnih časopisih
  118. Katarina Pivk: Prilagajanje komunikacijske strategije islamsko-arabskim trgom
  119. Aleksandra Likl: Učinkovito doseganje mladih z oglasnimi sporočili
  120. Mojca Kosem: Neobetavna prihodnost nekomercialnih radijskih postaj v Posavju
  121. Dženana Bećirović: Medijski stereotip o Islamu
  122. Barbara Ülen: Primerjalna analiza modelov javnih servisov RTVS in RTVE
  123. Mateja Boldin: Regulacija pornografskih vsebin na mobilnih telefonih
  124. Anita Ramšak: Pojav revščine in uresničevanje človekovih pravic v Sloveniji
  125. Mirije Žarki: Resničnostni šov v Sloveniji
  126. Barbara Leskovec: Resničnost resničnostnih šovov
  127. Sanja Macur: Dnevnoinformativni program na komercialni televiziji
  128. Zarja Kambič: Medijski predsodki o Romih
  129. Aleš Rakovnik: Predesdniške volitve ZDA 2004
  130. Romana Pahor: Medijska norost
  131. Maša Deželak: Odnos tujcev, imigrantov in azilantov v političnih programih zahodnoevropskih in skrajnodesnih strank
  132. Teja Lesjak: Romi v slovenskih medijih in romski mediji v Sloveniji
  133. Domen Savič: Množični mediji in blogi - dve strani istega kovanca
  134. Tjaša Polak: Vpliv konvergence na različne ravni komuniciranja v spletnih medijih
  135. Belkisa Bosnić: Kult telesa
  136. Mojca Finc: Nacionalizem v športu
  137. Vedrana Trbušić: Nadzor nad delovanjem javnega servisa
  138. Katja Kozina: Radijske postaje s statusom posebnega pomena na Gorenjskem
  139. Sabina Briški: Svoboda medijev v Turčiji
  140. Tina Opeka: Vpliv komunikacijskih sredstev na kvaliteto življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju
  141. Sanja Majić: Mediji, humanitarne organizacije in humanitarnost
  142. Sebastjan Vovk: "Make up" kot kanal komuniciranja
  143. Slađana Šmitran: Motivatorji za sodelovanje v fokusnih skupinah
  144. Maša Hladen: Politični blogi
  145. Marjeta Pengov: Revščina in socialna izključenost
  146. Manca Borko: Konvergenca v novinarstvu
  147. Simona Tepeš: Stereotipiziranje kot reprezentacijska praksa
  148. Nina Rozman: Svoboda medijev v Malaviju
  149. Nina Keder: Prikrito komercialno sporočanje v otroškem tisku
  150. Maja Hitij: Sodobna vloga in namen novinarske fotografije
  151. Tanja Čermelj: Analiza predvolilinih televizijskih soočenj kandidatov in kandidatk za predsednika/-co Republike Slovenije na volitvah 2007
  152. Zala Nahtigal: Resničnostni šovi - slovenski nastopajoči in njihove vloge
  153. Nataša Pečnik: Prozelitistična propaganda in mormonska skupnost
  154. Špela Stare: Uredniška avtonomija
  155. Jagoda Đorđević: Posebnosti vizualnega komuniciranja s poudarkom na veleplakatu
  156. Andreja Huber: Filmi Leni Riefensthal - umetnost ali propaganda
  157. Bojana Manojlović: Zaščita kreativnosti na internetu
  158. Karmen Šrimpf: Sovražni govor v slovenskih medijih
  159. Katarina Živković: George Orwell
  160. Anja Šter: Konstrukcija identitete manjšin skozi njihovo reprezentacijo v osrednjih dnevnoinformativnih oddajah TV Slovenija
  161. Nataša Ramovš: Kako interkulturno komunicirati podnebne spremembe
  162. Urša Saviozzi: Španski dnevni tisk in terorizem (poročanje časnikov El Pais in El Mundo o napadu na špansko prestolnico)
  163. Tibor Rep: Ulični grafiti kot indikator družbene (ne)tolerance
  164. Anita Čebular: Analiza medijskega diskurza v specializiranih revijah na predsedniških volitvah 2007
  165. Andreja Vezovnik: Reprezentacija žensk v teletabloidih
  166. Neža Mirnik: Prepričevalni pristop k promociji zdravja
  167. Maša Dobrina: Evropska unija in informacijska varnost
  168. Blaž Petković: Vpliv oblasti na medije
  169. Špela Adamič: Neodgovorna država - primeri diskriminacije v Sloveniji
  170. Bojana Avguštinčič, Irena Kolar: Konstrukcija identitete žensk v Jani skozi zgodovino
  171. Gal Kirn: Zgodovinski kontekst prehoda iz Srednjega veka v Moderno na konceptu suverenosti
  172. Tina Bevk, Ana Herman, Jure Tomc: Model strateškega socialnega marketinga - primer akcije Koliko?
  173. Katja Plut: Svoboda mišljenja v demokracijah in vloga šole
  174. Aleksander Debelak: Digitalizacija nadzora
  175. Maruša Blatnik, Jelena Burnik: Analiza sovražnika v vizualnih propagandnih materialih NOB
  176. Matevž Trošt: Instrumentalizacija javnih medijev s strani političnih elit

Druga dela (4)

  1. Al Khaida
  2. Sandra Bašić-Hrvatin: Ko politika postane stvar okusa
  3. Sandra Bašić-Hrvatin: Globalni mediji v lokalnih medijskih okoljih
  4. Sandra Bašić-Hrvatin, Martina Trampuž: Enjoy your enemy or how the Kosovo (media) war broke out