izpis_h1_title_alt

Nove oblike oglaševanja na prelomu tisočletja : diplomsko delo
ID Štirn, Tanja (Avtor), ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Stirn-Tanja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tisk, radio, plakati, Internet, elektronska pošta
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Štirn]
Leto izida:2003
Št. strani:68 f.
PID:20.500.12556/RUL-6070 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043)
COBISS.SI-ID:22082653 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1943
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:press, radio, posters, Internet, electronic mail

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj