izpis_h1_title_alt

Nove oblike oglaševanja na prelomu tisočletja : diplomsko delo
Štirn, Tanja (Avtor), Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Stirn-Tanja.PDF Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tisk, radio, plakati, Internet, elektronska pošta
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Založnik:[T. Štirn]
Št. strani:68 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1(043)
COBISS.SI-ID:22082653 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:721
Število prenosov:112
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:press, radio, posters, Internet, electronic mail

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj