izpis_h1_title_alt

Model strateškega socialnega marketinga - primer akcije Koliko? : diplomsko delo
ID Bevk, Tina (Avtor), ID Herman, Ana (Avtor), ID Tomc, Jure (Avtor), ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Plavšak Krajnc, Kristina (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Bevk-Herman-Tomc.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bevk,
Leto izida:2004
Št. strani:166 f.
PID:20.500.12556/RUL-7062 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(497.7)(043)
COBISS.SI-ID:23423581 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1796
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj