Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (1)
Melita Blatnik:
Tekmovanje za Preglovo priznanje iz kemije kot oblika zunanjega vrednotenja znanja
Druga dela (14)
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Iztok Devetak, Saša Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
Barbara Šket, Saša Glažar, Janez Vogrinc:
Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
Saša Glažar, Darija Petek:
Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin:
Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Manja Veldin, Saša Glažar:
Ugotavljanje razumevanja agregatnih stanj vode in procesa zmrzovanja vode na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja z uporabo očesnega sledilca
Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša Glažar, Anja Podlesek:
Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
Saša Glažar, Katarina Senta Wissiak Grm, Iztok Devetak:
Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
Ines Nuić, Saša Glažar:
The effect of e-learning strategy at primary school level on understanding structure and states of matter
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I