izpis_h1_title_alt

Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
ID Glažar, Saša (Avtor), ID Devetak, Iztok (Avtor), ID Čepič, Mojca (Avtor), ID Susman, Katarina (Avtor), ID Pečar, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2569/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Aktivni pouk oziroma aktivne metode poučevanja od učitelja zahtevajo veliko časa za pri- pravo, zelo hitro pa se učitelju lahko zgodi, da dobi občutek, da je vložil dosti več truda, kot je končno znanje oziroma rezultat učencev. Nekateri učitelji zaradi tega tudi hitro obupajo in se vračajo k tradicionalnem načinu poučevanja. Zato je v priročniku zbranih kup napotkov, ki lahko učitelju pomagajo pri načrtovanju pouka, kjer so v ospredju učenci in je on v vlogi usmerjevalca, moderatorja učne ure ipd. Med prispevki boste našli konkretne napotke in pri- poročila za načrtovanje pouka, ki temelji na raziskovalnem pristopu, ki vključuje eksperimen- talno ali terensko delo. Gre za pristope, metode in oblike dela, ki jih v večini uporabljamo le naravoslovci zato, da pri učencih razvijamo določene naravoslovne spretnosti in veščine (kot so npr. sistematično opazovanje, primerjanje, razvrščanje, izvajanje eksperimentalnih tehnik, načrtovanje in izvajanje raziskav itd.), zato je njihovo sistematično vključevanje v pouk še toliko pomembnejše. Med aktivni pouk štejemo tudi druge oblike in metode dela ter pristope, ki učencem omogočajo, da z lastnim delovanjem razvijajo še druge spretnosti in veščine ter splošne cilje in kompetence, ki so zapisane v UN. Tako smo v priročniku zbrali napotke in primere za uporabo različnih didaktičnih iger pri pouku in opisali najprimernejše bralne učne strategije, ki omogočajo učencem lažje razumevanje prebranega.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-69206 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-03-0291-9 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1341
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj