Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (13)
Jaka Lindič:
Model za ocenjevanje kakovosti spletnih strani
Matej Peršolja:
Model razvoja strank kot nadgradnja klasičnega poslovnega načrta
Ožbej Lukanc, Katja Smrekar:
Analiza priložnosti za vključitev diaspore za razvoj podjetništva
Ines Opara:
Internacionalizacija majhnega proizvodnega podjetja
Žan Nekrep:
Uporaba video vsebin v trženju
Nina Rus:
Analiza spletnega nakupnega procesa v primeru luksuznih dobrin
Rok Kovačič:
Vpliv korporativnega tveganega kapitala na uspešnost startup podjetij
David Pavlovič:
Oblikovanje modela za izbiro ponudnika računalništva v oblaku za srednja in majhna podjetja
Miha Polajžer:
Smiselnost patentiranja in viri financiranja zaščite intelektualne lastnine
Borut Jeglič, Matevž Gantar:
Uvajanje sprememb v šolstvu s pomočjo vitkih pristopov
Dean Habuš:
Vitke metode za boljše testiranje poslovnih hipotez in preveritev na praktičnem primeru
David Arnež:
Internacionalizacija majhnega storitvenega podjetja
Rok Poteko:
Cenovna strategija programske opreme kot storitve
Diplomska dela (36)
Mateja Bergant:
Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih fakultet
Mirko Berta:
Prenova in informacijskega sistema v Bank Austria Creditanstalt d.d., Ljubljana, kot posledica reforme plačilnih sistemov
Urša Cunk:
Vloga zbirnega centra pri plačevanju z novimi plačilnimi instrumenti in programska rešitev za poslovne banke
Tanja Čeč:
Ocena Mercatorjevih spletnih strani v letih 2003/04 z vidika konkurence
Lea Cerar:
Uporaba interneta v trženju
Matic Smolkovič:
Analiza spletne prisotnosti slovenskih hotelov
Sašo Vodopivec:
Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih državnih institucij
Matevž Mrak:
Spletno bančništvo
Danijela Baričevič:
Elektronsko bančništvo na primeru Nove Ljubljanske banke in Banke Koper
Jerneja Golob:
Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih in tujih spletnih knjigarn
Jaka Dogša:
E-trgovanje in e-davki
Tajka Žagar:
Vrednotenje spletnih predstavitev na temo vzajemnih skladov
Špela Hafner:
Internetne prevare na spletnih dražbah
Samo Mirnik:
Analiza in načrtovanje spletnih mest
Saša Ferfolja:
Ocenjevanje spletnih predstavitev izbranih univerz in pisarn za mednarodno sodelovanje
Žiga Primožič:
Izbira najprimernejših lokacij za postavitev distribucijskih centrov za spletno trgovino podjetja Merkur d.d.
Matej Drobnič:
Čip kot nosilec elektronskega načina plačevanja s plačilnimi karticami
Dražen Bajcer:
Ali lahko odprtokodni sistemi za upravljanje spletnih vsebin uspešno podprejo podjetniške iniciative, ki temeljijo na novih spletnih poslovnih modelih
Simon Zalar:
Merjenje stroškov in koristi prenove informacijskega sistema v podjetju Panteon College
Simon Kratnar:
Poslovni modeli največjih slovenskih spletnih mest
Aleš Sitar:
Možnost vzpostavitve konkurenčnih prednosti z elektronskim bančništvom
Sandra Bevec:
E-marketing mix for internet pure-play business
Dragan Stevanović:
Novi poslovni modeli v glasbeni industriji
Tadej Lubej:
Poslovni načrt za internetni portal party-si.com
Tomaž Gregorič:
Sodobni spletni koncepti in možnosti poslovne rabe znotraj podjetja
Željan Topić:
Uporaba interneta pri odnosih z javnostmi
Marko Mrdjenovič:
Motiviranje razvijalcev v IT industriji
Matjaž Vončina:
Vpliv sodobnih spletnih konceptov na informacijske rešitve v podjetju
Ivan Prendžov:
Prihodnost spletnih iskalnikov
Sebastjan Herman:
Uporaba sodobnih spletnih konceptov v e-upravi
Damijana Mohorčič:
Prihodkovni modeli socialnih omrežij
Urška Maver:
Analiza poslovnega modela podjetja Groupon
Tjaš Bevk:
Poslovni model Studio Moderna
Marko Penko:
Spletno trženje kot sestavni del večkanalnega trženja v podjetju
Nejc Cajner, Jaka Lindič:
Pregled nastanka ter razvoja kriptovalut
Dalibor Stevanović:
Analiza odnosa med agentom in igralcem na primeru nogometnega kluba