Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (13)

  1. Jaka Lindič: Model za ocenjevanje kakovosti spletnih strani
  2. Matej Peršolja: Model razvoja strank kot nadgradnja klasičnega poslovnega načrta
  3. Ožbej Lukanc, Katja Smrekar: Analiza priložnosti za vključitev diaspore za razvoj podjetništva
  4. Ines Opara: Internacionalizacija majhnega proizvodnega podjetja
  5. Žan Nekrep: Uporaba video vsebin v trženju
  6. Nina Rus: Analiza spletnega nakupnega procesa v primeru luksuznih dobrin
  7. Rok Kovačič: Vpliv korporativnega tveganega kapitala na uspešnost startup podjetij
  8. David Pavlovič: Oblikovanje modela za izbiro ponudnika računalništva v oblaku za srednja in majhna podjetja
  9. Miha Polajžer: Smiselnost patentiranja in viri financiranja zaščite intelektualne lastnine
  10. Borut Jeglič, Matevž Gantar: Uvajanje sprememb v šolstvu s pomočjo vitkih pristopov
  11. Dean Habuš: Vitke metode za boljše testiranje poslovnih hipotez in preveritev na praktičnem primeru
  12. David Arnež: Internacionalizacija majhnega storitvenega podjetja
  13. Rok Poteko: Cenovna strategija programske opreme kot storitve

BSc theses (36)

  1. Mateja Bergant: Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih fakultet
  2. Mirko Berta: Prenova in informacijskega sistema v Bank Austria Creditanstalt d.d., Ljubljana, kot posledica reforme plačilnih sistemov
  3. Urša Cunk: Vloga zbirnega centra pri plačevanju z novimi plačilnimi instrumenti in programska rešitev za poslovne banke
  4. Tanja Čeč: Ocena Mercatorjevih spletnih strani v letih 2003/04 z vidika konkurence
  5. Lea Cerar: Uporaba interneta v trženju
  6. Matic Smolkovič: Analiza spletne prisotnosti slovenskih hotelov
  7. Sašo Vodopivec: Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih državnih institucij
  8. Matevž Mrak: Spletno bančništvo
  9. Danijela Baričevič: Elektronsko bančništvo na primeru Nove Ljubljanske banke in Banke Koper
  10. Jerneja Golob: Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih in tujih spletnih knjigarn
  11. Jaka Dogša: E-trgovanje in e-davki
  12. Tajka Žagar: Vrednotenje spletnih predstavitev na temo vzajemnih skladov
  13. Špela Hafner: Internetne prevare na spletnih dražbah
  14. Samo Mirnik: Analiza in načrtovanje spletnih mest
  15. Saša Ferfolja: Ocenjevanje spletnih predstavitev izbranih univerz in pisarn za mednarodno sodelovanje
  16. Žiga Primožič: Izbira najprimernejših lokacij za postavitev distribucijskih centrov za spletno trgovino podjetja Merkur d.d.
  17. Matej Drobnič: Čip kot nosilec elektronskega načina plačevanja s plačilnimi karticami
  18. Dražen Bajcer: Ali lahko odprtokodni sistemi za upravljanje spletnih vsebin uspešno podprejo podjetniške iniciative, ki temeljijo na novih spletnih poslovnih modelih
  19. Simon Zalar: Merjenje stroškov in koristi prenove informacijskega sistema v podjetju Panteon College
  20. Simon Kratnar: Poslovni modeli največjih slovenskih spletnih mest
  21. Aleš Sitar: Možnost vzpostavitve konkurenčnih prednosti z elektronskim bančništvom
  22. Sandra Bevec: E-marketing mix for internet pure-play business
  23. Dragan Stevanović: Novi poslovni modeli v glasbeni industriji
  24. Tadej Lubej: Poslovni načrt za internetni portal party-si.com
  25. Tomaž Gregorič: Sodobni spletni koncepti in možnosti poslovne rabe znotraj podjetja
  26. Željan Topić: Uporaba interneta pri odnosih z javnostmi
  27. Marko Mrdjenovič: Motiviranje razvijalcev v IT industriji
  28. Matjaž Vončina: Vpliv sodobnih spletnih konceptov na informacijske rešitve v podjetju
  29. Ivan Prendžov: Prihodnost spletnih iskalnikov
  30. Sebastjan Herman: Uporaba sodobnih spletnih konceptov v e-upravi
  31. Damijana Mohorčič: Prihodkovni modeli socialnih omrežij
  32. Urška Maver: Analiza poslovnega modela podjetja Groupon
  33. Tjaš Bevk: Poslovni model Studio Moderna
  34. Marko Penko: Spletno trženje kot sestavni del večkanalnega trženja v podjetju
  35. Nejc Cajner, Jaka Lindič: Pregled nastanka ter razvoja kriptovalut
  36. Dalibor Stevanović: Analiza odnosa med agentom in igralcem na primeru nogometnega kluba