Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (16)
Tina Fajs:
Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
Neža Jagodic:
Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
Eva Rajovec:
Učenci s spektroavtistično motnjo v osnovni šoli skozi perspektivo pravičnosti
Sabina Burkeljca:
Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
Kaja Rudman:
Izobraževanje in informiranje potrošnikov
Teja Rupčič:
Romski pomočnik in njegova vloga pri vzgoji in izobraževanju romskih otrok v Beli krajini
Maša Zemljič:
Vzgojna ravnanja učiteljev ob nezaželenem ravnanju otrok in mladostnikov
Tina Giber:
Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
Sara Ugrin:
Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja
Mojca Suhovršnik:
Vloga šole pri preprečevanju in reševanju problematike spolnega nasilja in nadlegovanja
Neža Drobnič:
Prostovoljstvo kot sredstvo krepitve inkluzije otrok z motnjo v duševnem razvoju
Nika Katrašnik, Sara Pelicon:
Duševno zdravje osnovnošolcev v času Covida-19
Vesna Strlič:
Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji
Manca Prosen:
Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Maruša Orel:
Motivi in ovire pri izobraževanju obsojencev in obsojenk v slovenskih zaporih
Anja Povše:
Sodelovanje učitelja za dodatno strokovno pomoč z učitelji in vodstvom
Diplomska dela (42)
Judita Popovič:
Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
Nina Berger:
Pedagoški delavci in stres
Tjaša Brinovec, Janja Krečan:
Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
Mojca Rebula:
Fenomen "novega očetovstva"v kontekstu njihovih skrbstvenih dejavnosti za otroke
Aldijana Tabučić:
Oddaja Super varuška
Ana Bevk Umiastowski:
Potrebe mlajših odraslih po andragoškem svetovalnem delu
Damjana Bonča:
Socialna integracija slepega učenca
Neža Kočevar:
Ugotavljanje potreb po izobraževanju odraslih v Žalcu od 1846 do 1960
Anja Kompara:
Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju
Nataša Lavrič:
Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Marjana Pirc:
Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
Manja Cegnar:
Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
Anja Cimerman:
Udeležba odraslih v neformalnem izobraževanju v občini Ravne na Koroškem
Špela Cuzak:
Starši, televizija in vzgoja za medije
Mihaela Filak:
Kombinirani pouk
Nadja Koncilja:
Vključenost učencev v interesne dejavnosti
Ajda Ažman:
Uporaba portfolia v procesu sodelovanja med vzgojiteljico v vrtcu in starši
Tina Zobec:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
Peter Trhlen:
Krepitev poklica kot primata družbenih vlog in vpliv le-tega na sodelovanje med starši in šolo
Sara Jerebic:
Pomen dela, izobraževanja in prostočasnih dejavnosti za življenje obsojenk
Alja Pristovšek:
Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtec
Alenka Borošak:
Delo z nadarjenimi učenci
Monika Marcinković:
Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
Nina Mivšek:
Mnenja strokovnih delavk Vrtca Vrhnika o integraciji otrok s posebnimi potrebami
Sonja Poznič Cvetko:
Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
Barbara Bučer:
Učinek pravljic na privzemanje ženskih in moških vlog v družini
Maja Marc:
Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
Ana Plohl:
Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
Špela Premzel:
Sodelovanje med vrtcem in starši ter med starši otrok vključenih v vrtec
Anja Segulin:
Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
Nina Švajger:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje osnovnošolskih učiteljev in potrebe po njem
Urška Dragovan:
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Mateja Barolin:
Program Ekošola in okoljska ozaveščenost osnovnošolcev
Lea Bele:
Občutek (pre)obremenjenosti v povezavi z delom za šolo
Ema Cerar:
Stališča učiteljev o ustreznosti konceptualnih in sistemskih rešitev obravnave otrok priseljencev v obvezni osnovni šoli
Irena Čuk:
Zagotavljanje raznolike ponudbe prehrane v javnih osnovnih šolah
Anja Kogovšek:
Vloga staršev pri razvoju kakovosti zasebnega vrtca
Urška Oblak:
Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
Katarina Podržaj:
Motivi zapornikov za vključitev v tretma v Zavodu za prestajanje kazni zapora
Ana Prijatelj Pelhan:
Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
Vlasta Sevčnikar:
Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
Andreja Zgonc:
Politična pismenost in značilnosti politične participacije pri študentkah in študentih pedagogike in andragogike
Druga dela (4)
Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon:
How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar:
ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
Živa Kos, Jasna Mažgon, Milica Antić Gaber:
Academic standards and gender equality