izpis_h1_title_alt

Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja : magistrsko delo
ID Ugrin, Sara (Avtor), ID Antić Gaber, Milica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kovač Šebart, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Mažgon, Jasna (Komentor), ID Podreka, Jasna (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,30 MB)
MD5: D47B196AFA317FCEE937C8FD522012A9

Izvleček
V magistrski nalogi razpravljam o zakonitostih spolnega nadlegovanja v visokošolskem izobraževanju in izkustveni realnosti njegove pojavnosti v tem prostoru. Razsežnosti pojava spolnega nadlegovanja utemeljim z njegovo umestitvijo v širše družbeno-kulturno okolje, upoštevajoč razsežnosti (re)produkcije razmerij družbene moči med povzročiteljem in žrtvijo ter tudi vprašanje spola in spolnih razlik. V nalogi obravnavam tudi pravni okvir, ki v Sloveniji ureja problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja. Utemeljila sem pravna določila, ki zavezujejo državo, vodstvo visokošolskih zavodov, visokošolske učitelje, druge visokošolske sodelavce in tudi osebe, vpisane v programe visokošolskega izobraževanja, da pri svojem delovanju zagotavljajo varno študijsko okolje brez spolnega nadlegovanja. V nadaljevanju magistrske naloge odgovorim na vprašanje, s katerimi oblikami ukrepanja, mehanizmi pomoči in samopomoči lahko visokošolski zavodi urejajo problematiko spolnega nadlegovanja, in oblikujem nekaj priporočil, ki lahko visokošolskim zavodom predstavljajo izhodišče načrtovanja ter implementacije politik in protokolov za obravnavanje problematike spolnega nadlegovanja. Sledi predstavitev izsledkov raziskave, v kateri sem preverila stanje na članicah Univerze v Ljubljani glede institucionalnih ureditev s področja naslavljanja in preprečevanja spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spolno nadlegovanje, družbeno-kulturno okolje, visokošolsko izobraževanje, visokošolski zavodi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Ugrin]
Leto izida:2022
Št. strani:191 str.
PID:20.500.12556/RUL-141017 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.6:[343.541:378]
COBISS.SI-ID:122513411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2022
Število ogledov:1048
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Institutional policies addressing sexual harassment of people enrolled in higher education programmes
Izvleček:
The thesis discusses the legitimacy of sexual harassment in higher education and the experiential reality of its occurrence in this space. The dimensions of the phenomenon of sexual harassment are justified by situating it in a broader socio-cultural setting, taking into account the dimensions of (re)production of social power relations between the perpetrator and the victim, as well as the issue of gender and sexual difference. The thesis also discusses the legal framework that regulates the issue of sexual harassment of persons enrolled in higher education programmes in Slovenia. I have substantiated the legal and formal provisions that oblige the state, the management of higher education institutions, higher education teachers, other higher education staff and persons enrolled in higher education programmes to ensure a safe study environment free of sexual harassment. In the following part of the thesis, I answer the question of what forms of action, support and self-help mechanisms can be used by higher education institutions to address sexual harassment, and make some recommendations that can provide a starting point for higher education institutions to plan and implement policies and protocols in this field. Within the following section I present the results of research in which I examined the situation at the University of Ljubljana in terms of institutional arrangements for addressing and preventing sexual harassment of persons enrolled in higher education programmes.

Ključne besede:sexual harassment, socio-cultural environment, higher education, higher education institutions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj