Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Saša Ilijić: Praznična glasba kapitljev na Krku in njena recepcija pri srednješolcih

Magistrska dela (6)

  1. Petra Rakić: YouTube in glasba
  2. Kim Remšak: Vloga glasbe v koreografijah Iztoka Kovača
  3. Nina Štusej: Osnovnošolsko zborovstvo v Spodnji Savnijski dolini v šolskem letu 2017/2018 skozi oči mentorjev
  4. Vanessa Nina Borsan: Iskanje notnih vzorcev v slovenskem samospevu med obema vojnama: Kogoj, Osterc, Škerjanc
  5. Blaž Podobnik: Socialni konteksti poslušanja klasične glasbe
  6. Jan Ovnik: Od glasbenih praks k besedam o njih: »Iskrenost«, »iskren« in »iskreno« v diskurzu o glasbenih zadevah med letoma 1990 in 2010

Diplomska dela (17)

  1. Maja Anžur Kajzer: Zapuščina Mercea Cunninghama in njegov odmev na Slovenskem
  2. Bojana Cetina: Skladateljica Brina Jež Brezavšček in analiza skladb za solo instrumente
  3. Alja Cverlin Pušnik: Primerjava uglasbitev besedil zmagovalnih skladb na Festivalu Slovenska popevka v letih 1963-1968 ter 2003-2008
  4. Tomaž Gržeta: Harmonij - zgodovina glasbila iz zornega kota estetike in sociologije glasbe
  5. Vesna Istenič: Moški in ženski pogledi v glasbi
  6. Urška Košir: Waldorfska glasbena šola Ljubljana
  7. Nevenka Lozar: Glasbeno delovanje Zveze slovenske katoliške prosvete od leta 1989
  8. Marjetka Mavri: Zgodovinski pregled kitarske literature na Slovenskem
  9. Lovorka Nemeš: Simetrija in intertekstualnost v klavirskih sonatah Einojuhanija Rautavaare
  10. Tjaša Poklar: Mladinski klub Nade Žagar - MKNŽ
  11. Julija Ratej: Emil Adamič - recepcija njegovega dela in ustvarjanja
  12. Tjaša Ribizel: Vinko Globokar - ustvarjalna izhodišča in skladba Zlom
  13. Teja Saksida: Samospev na Slovenskem po letu 1991
  14. Marko Šetinc: Zgodnja slovenska elektroakustična glasba za magnetofonski trak
  15. Anže Škornik: Pihalni orkester Šentjur (1934-2014)
  16. Anja Trilar: Življenje in delo Damijana Močnika
  17. Zarja Zavodnik: Razmerje med improvizacijo in kompozicijo na primeru ustvarjanja Zlatka Kaučiča