Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Aljaž Peček:
Vidiki odrešenja v računalniških igrah
Matija Nared:
Antešaške sodne prakse na podlagi verovanja in vprašanje človekovih pravic
Nik Trontelj:
Razvoj vsebin osnovnega bogoslovja na Teološki fakulteti v Ljubljani od njene ustanovitve do danes
Urška Jeglič:
Verska praksa muslimanov v Sloveniji
Magistrska dela (7)
Klemen Košir:
Islamska eshatologija
Dejan Levičnik:
Angeli v judovstvu, krščanstvu in islamu
Nik Trontelj:
Predavatelji osnovnega bogoslovja na ljubljanski Teološki fakulteti od njene ustanovitve do danes
Alen Krančan:
Komentar k prvi knjigi Vodnika za zmedene Mojzesa Majmonida
Jona Janez Vene:
Krščanske skupnosti Bližnjega vzhoda
Ana Trček:
Hadisi
Katja Maček:
Religijski nauk sodobnega vahabizma
Diplomska dela (22)
Urban Verhnjak:
Theodor Herzl in sionistično gibanje
Mira Jakupaj:
Integracija muslimanov v Sloveniji
Klemen Oven:
Katoliški nauk o duši in hinduistično razumevanje duše v konceptu reinkarnacije
Urška Kraner:
Religiozno in kulturno življenje Inkov
Marjana Marič:
Nove verske skupnosti v samostojni Sloveniji
Tina Sodec:
Irshad Manji - primer islamskega feminizma
Klemen Godec:
Vegetarijanstvo v treh krščanskih Cerkvah
Peter Januš:
Pojmovanje razodetja v islamu in katolištvu
Claudio Korošec:
Mesto Marije, Kristusove matere, v islamski sveti knjigi
Ana Pečečnik:
Pojmovanje duše v indijskih religijah
Urša Bukovec:
Islamska eshatologija
Ana Trček:
Liturgična praksa islamske skupnosti v Sloveniji
Sandra Švent:
Dialog med katoličani in muslimani v Sloveniji
Jerneja Šuštaršič:
Praktična primerjava med krščansko in budistično meditacijo
Aljaž Krajnc:
99 imen Boga v islamu
Andrej Mehle:
Islamski feminizem
Daniela Vučak:
Spolnost v islamu
Filip Gačnik:
Religiozno življenje Vikingov
Nika Jančič:
Mohamed kot drugi tolažnik
Peter Ciringer:
Primerjava katoliške in theravada budistične antropologije
Liza Praprotnik:
Verovanja staroselskih ljudstev Mezoamerike: Quetzalcóatl
Manca Bertoncelj:
Različno razumevanje sebstva v hinduizmu in budizmu
Druga dela (18)
Mari Jože Osredkar:
Katoliški temelji medreligijskega dialoga
Mari Jože Osredkar:
Medreligijski dialog - vsiljevanje prepričanja ali spoštovanje in sprejetje različnosti
Mari Jože Osredkar:
Prisotnost imen Ciril in Metod med Slovenci 20. in 21. stoletja
Mari Jože Osredkar:
Krščanski dialog v medčloveških odnosih
Mari Jože Osredkar:
Vzgojitelji za "dialog" v 100 letih poučevanja teologije v Sloveniji
Mari Jože Osredkar:
Vera ne izginja, le politika se spreminja
Kasra Akhavan Azari, Mari Jože Osredkar:
Islamic theocracy of Shia twelvers in Iran
Peter Hribar, Mari Jože Osredkar:
Gandijeva satjagraha
Mari Jože Osredkar:
Nastajanje dokumenta Nostra aetate
Mari Jože Osredkar, Aljaž Krajnc:
Islamski viri ter navajanje Korana in hadisov v slovenskem jeziku
Mari Jože Osredkar:
"Kajti močan sem tedaj, ko sem slaboten" (2 Kor 12,10b)
Janez Potisek, Mari Jože Osredkar:
Jezik nasilja nekoč, svoboda izražanja danes
Matjaž Gams, Mari Jože Osredkar:
Katoliški nauk in znanost o demografskih vprašanjih
Mari Jože Osredkar:
Upanje kot teološka krepost v luči relacijske teorije Guya Lafona
Mari Jože Osredkar:
Odnos kot človekova izkušnja Presežnost
Mari Jože Osredkar:
Molitev kot izraz prepoznavanja Božje prisotnost
Urška Mikolič, Mari Jože Osredkar:
Psihološki in teološki vidik odnosa, v katerem so se znašli svojci dvoumno izgubljenega zapornika
Mari Jože Osredkar:
Slovenska religiologija v digitalni dobi