Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (7)

  1. Maja Žun: Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
  2. Patricija Čamernik: Vzgojni in izobraževalni vidiki gledališke umetnosti pri poučevanju tujih jezikov
  3. Žiga Hrovat: Vzgojni pomen sociodramske igre predšolskega otroka
  4. Jerca Kozelj: Vpliv igre na razvoj otrok s travmatičnimi izkušnjami
  5. Beti Melkamu: Sodelovanje osnovnih šol in kulturnih ustanov pri kulturno-umetnostni vzgoji
  6. Tanja Pestotnik: Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
  7. Katja Kušar: Levo ali desno?

Diplomska dela (41)

  1. Monika Trstenjak: Vzgoja za svobodo
  2. Metka Demšar Goljevšček: Konj in človek - tisočletno sožitje
  3. Nina Federnsberg: Otrok z avtizmom v rednem izobraževanju
  4. Kaja Rojnik: Doživetje narave in koncept šole v naravi
  5. Ana Levstek Knavs: Profesionalni razvoj učiteljev preko refleksivne prakse in njihovo delo z otroki s posebnimi potrebami
  6. Daša Skrt: Baletna vzgoja
  7. Karmen Stolnik: Analiza konfliktnih situacij v osnovni šoli
  8. Katja Štrekelj: Vloga strokovnega delavca v zaporu
  9. Kristina Benedičič: Moralni razvoj kot izgrajevanje otrokovih prosocialnih vrlin
  10. Andreja Črešnik: Avtizem - pogled strokovnih delavcev in staršev
  11. Jana Flego: Problematika vključenosti imigrantskih otrok v šolo - primer druge generacije priseljencev iz republik bivše Jugoslavije
  12. Janja Gerdevič: Vzgoja kritičnega potrošnika
  13. Ines Humar: Vrstniška mediacija kot način reševanja konfliktov v osnovni šoli
  14. Mateja Justin: Vzgojni načrt kot uresničitev ideje o načrtovanju vzgoje v javni osnovni šoli
  15. Tatjana Kociper: "Vzgojni priročniki za starše"
  16. Jerica Medvešček Vukoje: Obravnava učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami v osnovni šoli Miren
  17. Saša Čarni: Socialna integracija otroka s posebnimi potrebami
  18. Anja Smolič: Upornost mladih v sodobni družbi. Realnost ali utopija?
  19. Matic Senica: Nadarjen učenec s čustveno-vedenjskimi težavami
  20. Boštjan Kotnik: Socialna integracija kot dimenzija inkluzije
  21. Raša Weissbacher: Avtizem in terapija s konjem
  22. Klavdija Volf: Uvajanje elementov Reggio Emilia v javni vrtec
  23. Martina Jejčič: Modeli pravičnosti in vzgojno posredovanje
  24. Mateja Iskra: Etična vzgoja pri državljanski in domovinski vzgoji ter etiki
  25. Špela Štefe: Terapija s pomočjo psa
  26. Tina Višekruna: Induktivni pristop pri mediacijskem posredovanju v konfliktih
  27. Mojca Horvat: Moteče vedenje in vzgojno ukrepanje v osnovni šoli
  28. Maja Ilić: Vrnitev k skupnosti - odgovor na postmoderno identiteto posameznika v potrošniški družbi?
  29. Maruša Jenič: Individualizirani program - skupen projekt vseh vpletenih?
  30. Marjana Mertük: Pedagoška vrednost semiotične diverzitete v avtizmu in slovensko-francoskem bilingvizmu
  31. Urška Rijavec: Deklica s cerebralno paralizo v rednem oddelku vrtca
  32. Urška Verbič: Pomembnost vključevanja študij spolov v študijske programe, ki izobražujejo za poklic učitelja oziroma učiteljice
  33. Maša Grča: Vloga vrstnikov v procesu prevzgoje mladoletnih prestopnikov v prevzgojnem domu
  34. Eva Dobravec: Socialna integracija otrok s posebnimi potrebami v treh osnovnih šolah v okolici Litije
  35. Andra Hozjan: Grajenje skupnosti na temeljih umetnosti
  36. Jernej Jurčec, Božo Repe: Zgodovina in praksa vzgojnih zavodov na Slovenskem
  37. Barbara Kavčnik: Pedagoška vrednost video iger
  38. Barbara Kozjek: Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode
  39. Mirjana Lipej: Vzgoja kot medij spodbujanja družbenega angažmaja
  40. Zdenka Premoša: Kognitivno-vedenjski pristop kot oblika pomoči staršem pri spreminjanju motečega vedenja njihovih otrok
  41. Anton Zupet: Sociokulturne dimenzije nudenja dodatne učne pomoči romskim otrokom v osnovni šoli

Druga dela (3)

  1. Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić: Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
  2. Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić: The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
  3. Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič: Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah