Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (7)
Maja Žun:
Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
Patricija Čamernik:
Vzgojni in izobraževalni vidiki gledališke umetnosti pri poučevanju tujih jezikov
Žiga Hrovat:
Vzgojni pomen sociodramske igre predšolskega otroka
Jerca Kozelj:
Vpliv igre na razvoj otrok s travmatičnimi izkušnjami
Beti Melkamu:
Sodelovanje osnovnih šol in kulturnih ustanov pri kulturno-umetnostni vzgoji
Tanja Pestotnik:
Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
Katja Kušar:
Levo ali desno?
Diplomska dela (41)
Monika Trstenjak:
Vzgoja za svobodo
Metka Demšar Goljevšček:
Konj in človek - tisočletno sožitje
Nina Federnsberg:
Otrok z avtizmom v rednem izobraževanju
Kaja Rojnik:
Doživetje narave in koncept šole v naravi
Ana Levstek Knavs:
Profesionalni razvoj učiteljev preko refleksivne prakse in njihovo delo z otroki s posebnimi potrebami
Daša Skrt:
Baletna vzgoja
Karmen Stolnik:
Analiza konfliktnih situacij v osnovni šoli
Katja Štrekelj:
Vloga strokovnega delavca v zaporu
Kristina Benedičič:
Moralni razvoj kot izgrajevanje otrokovih prosocialnih vrlin
Andreja Črešnik:
Avtizem - pogled strokovnih delavcev in staršev
Jana Flego:
Problematika vključenosti imigrantskih otrok v šolo - primer druge generacije priseljencev iz republik bivše Jugoslavije
Janja Gerdevič:
Vzgoja kritičnega potrošnika
Ines Humar:
Vrstniška mediacija kot način reševanja konfliktov v osnovni šoli
Mateja Justin:
Vzgojni načrt kot uresničitev ideje o načrtovanju vzgoje v javni osnovni šoli
Tatjana Kociper:
"Vzgojni priročniki za starše"
Jerica Medvešček Vukoje:
Obravnava učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami v osnovni šoli Miren
Saša Čarni:
Socialna integracija otroka s posebnimi potrebami
Anja Smolič:
Upornost mladih v sodobni družbi. Realnost ali utopija?
Matic Senica:
Nadarjen učenec s čustveno-vedenjskimi težavami
Boštjan Kotnik:
Socialna integracija kot dimenzija inkluzije
Raša Weissbacher:
Avtizem in terapija s konjem
Klavdija Volf:
Uvajanje elementov Reggio Emilia v javni vrtec
Martina Jejčič:
Modeli pravičnosti in vzgojno posredovanje
Mateja Iskra:
Etična vzgoja pri državljanski in domovinski vzgoji ter etiki
Špela Štefe:
Terapija s pomočjo psa
Tina Višekruna:
Induktivni pristop pri mediacijskem posredovanju v konfliktih
Mojca Horvat:
Moteče vedenje in vzgojno ukrepanje v osnovni šoli
Maja Ilić:
Vrnitev k skupnosti - odgovor na postmoderno identiteto posameznika v potrošniški družbi?
Maruša Jenič:
Individualizirani program - skupen projekt vseh vpletenih?
Marjana Mertük:
Pedagoška vrednost semiotične diverzitete v avtizmu in slovensko-francoskem bilingvizmu
Urška Rijavec:
Deklica s cerebralno paralizo v rednem oddelku vrtca
Urška Verbič:
Pomembnost vključevanja študij spolov v študijske programe, ki izobražujejo za poklic učitelja oziroma učiteljice
Maša Grča:
Vloga vrstnikov v procesu prevzgoje mladoletnih prestopnikov v prevzgojnem domu
Eva Dobravec:
Socialna integracija otrok s posebnimi potrebami v treh osnovnih šolah v okolici Litije
Andra Hozjan:
Grajenje skupnosti na temeljih umetnosti
Jernej Jurčec, Božo Repe:
Zgodovina in praksa vzgojnih zavodov na Slovenskem
Barbara Kavčnik:
Pedagoška vrednost video iger
Barbara Kozjek:
Poučevanje španščine predšolskih otrok z vidika komunikacijske in gibalne metode
Mirjana Lipej:
Vzgoja kot medij spodbujanja družbenega angažmaja
Zdenka Premoša:
Kognitivno-vedenjski pristop kot oblika pomoči staršem pri spreminjanju motečega vedenja njihovih otrok
Anton Zupet:
Sociokulturne dimenzije nudenja dodatne učne pomoči romskim otrokom v osnovni šoli
Druga dela (3)
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Robi Kroflič, Helena Smrtnik Vitulić:
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič:
Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah