Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (16)
Ina Rahmanović:
Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
Mojca Pregelj:
Razvijanje zmožnosti ustnega sporazumevanja pri poučevanju in učenju slovenščine in italijanščine kot drugih ali tujih jezikov v Republiki Sloveniji
Nina Čufer:
L'analisi degli errori orali e della loro correzione nella classe di italiano come lingua straniera
Anna De Domizio:
Didaktične igre pri pouku italijanščine
Maša Grad:
Valutazione di progresso e di profitto fino al raggiungimento del livello A1 fra i principianti in italiano come lingua straniera
Tamara Krušič:
Ways of developing listening comprehension in English and Italian as foreign languages
Hana Volk:
L'insegnamento e l'apprendimento dell'imperfetto nei libri di testo d'italiano come lingua straniera
Tereza Hussu:
An analysis of descriptive writing tasks in A2-level coursebooks for English and Italian as foreign languages
Leja Furlan:
Razvijanje govornega sporazumevanja v italijanščini in slovenščini kot tujem oz. drugem jeziku ob gradivih na ravni A2 in B1
Samanta Sabadin:
Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
Andreja Kokošin:
Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Tjaša Logar:
Razvijanje govornega sporazumevanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Jošt Jesenovec:
Uporaba tehnik improvizacijskega gledališča pri poučevanju italijanščine in umetnostne zgodovine / L’uso delle tecniche dell’improvvisazione teatrale nell’insegnamento dell’italiano e della storia dell’arte
Nina Petrač:
Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
Martin Jerončič:
Poslušanje pop glasbe kot možnost za priložnostno učenje tujega jezika
Ana Valič:
Mesto ob meji: Gorica (1945—1955) in Nova Gorica (po letu 1948). Medpredmetno povezovanje italijanščine (TJ) in zgodovine v gimnazijskem izobraževanju