Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (16)

  1. Ina Rahmanović: Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
  2. Mojca Pregelj: Razvijanje zmožnosti ustnega sporazumevanja pri poučevanju in učenju slovenščine in italijanščine kot drugih ali tujih jezikov v Republiki Sloveniji
  3. Nina Čufer: L'analisi degli errori orali e della loro correzione nella classe di italiano come lingua straniera
  4. Anna De Domizio: Didaktične igre pri pouku italijanščine
  5. Maša Grad: Valutazione di progresso e di profitto fino al raggiungimento del livello A1 fra i principianti in italiano come lingua straniera
  6. Tamara Krušič: Ways of developing listening comprehension in English and Italian as foreign languages
  7. Hana Volk: L'insegnamento e l'apprendimento dell'imperfetto nei libri di testo d'italiano come lingua straniera
  8. Tereza Hussu: An analysis of descriptive writing tasks in A2-level coursebooks for English and Italian as foreign languages
  9. Leja Furlan: Razvijanje govornega sporazumevanja v italijanščini in slovenščini kot tujem oz. drugem jeziku ob gradivih na ravni A2 in B1
  10. Samanta Sabadin: Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
  11. Andreja Kokošin: Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
  12. Tjaša Logar: Razvijanje govornega sporazumevanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
  13. Jošt Jesenovec: Uporaba tehnik improvizacijskega gledališča pri poučevanju italijanščine in umetnostne zgodovine / L’uso delle tecniche dell’improvvisazione teatrale nell’insegnamento dell’italiano e della storia dell’arte
  14. Nina Petrač: Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
  15. Martin Jerončič: Poslušanje pop glasbe kot možnost za priložnostno učenje tujega jezika
  16. Ana Valič: Mesto ob meji: Gorica (1945—1955) in Nova Gorica (po letu 1948). Medpredmetno povezovanje italijanščine (TJ) in zgodovine v gimnazijskem izobraževanju