Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Andreja Rijavec: SOKOL V ITALIJANSKIH RENESANČNIH UPODOBITVAH. Simbolni pomen ptice v slikarstvu, emblemskih knjigah in knjigah impres
  2. Nina Misson: IKONOGRAFIJA MINLJIVOSTI V ANGLEŠKIH NAGROBNIKIH 15. STOLETJA: TIP TAKO IMENOVANIH TRANSI NAGROBNIKOV
  3. Urška Godina: Simbolika izbranih žuželk v motivih s tematikami smrti, minljivosti, uničenja in pogube na emblemih iz obdobja od 16. do 18. stoletja
  4. Amadea Kovič: Motiv ženske v ilustracijah Aubreya Beardsleya, izdelanih za Rumeno knjigo (The Yellow Book)
  5. Tine Kaluža: Vpliv črne smrti na ikonografski motiv personificirane smrti v slikarstvu toskanskega trecenta

Diplomska dela (14)

  1. Taisija Berlec: Ikonografija enoroga v tapiserijah Dama z enorogom (Musée de Cluny, Pariz)
  2. Igor Guštin: Hans Baldung Grien, Tri obdobja ženskega življenja in Smrt ter motiv vanitas v njegovem opusu
  3. Gal Gubanc: Motivika katalonske pomladi v opusu Antonia Gaudíja
  4. Eva Avguštin: Dionizov kult v likovni umetnosti in literaturi: Od Evripidovih Bakhantk do bakhanalov italijanske renesanse in baroka
  5. Tanja Marolt: Motiv Križanja v misalih 15. in 16. stoletja
  6. Kaja Cajhen: Cosimo de' Medici kot mecen–primer palače Medici-Riccardi
  7. Urška Godina: Hieronymus Bosch, Sedem naglavnih grehov in štiri poslednje stvari - ikonografska in ikonološka analiza.
  8. Urška Gabrič: Problem mimesis med Vzhodom in Zahodom na primeru romana Orhana Pamuka Ime mi je Rdeča
  9. Vida Jocif: Motiv Poslednje sodbe kot naročniški motiv v staronizozemskem slikarstvu 15. stoletja
  10. Urška Frangež: Kirka v slikarstvu Johna Williama Waterhousa: Analiza del z orisom upodobitev Kirke skozi stoletja
  11. Job Fridl Jarc: Podobe pekla Hieronymusa Boscha
  12. Nika Oblak: Tristan in Izolda v opusu druge generacije prerafaelitskega slikarstva: Analiza del in razvoj upodobitev legende do 19. stoletja
  13. Ajda Žura: Motiv Gospe z gradu Shalott v opusu Johna Williama Waterhousa
  14. Vid Stajnko: Motiv Parisove sodbe v renesančni umetnosti