Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Rajka Bračun Sova: Pedagoška vrednost interpretativne sheme umetnostnega muzeja

MSc theses (3)

  1. Renata Čeh: Družinsko učenje v muzeju
  2. Katarina Sučič: Uporaba IKT v muzejski pedagogiki
  3. Tajda Blazinšek: Pojmovanja edukacijske vloge muzeja pri kustosih in kustosih pedagogih

BSc theses (2)

  1. Eva Čampelj: "Sejalec" – muzejska interpretacija
  2. Urša Kramberger: Izobraževanje kulturnih mediatorjev v muzeju

Other documents (15)

  1. Rajka Bračun Sova: Otipljivi Schütz
  2. Rajka Bračun Sova: The importance of visitor-focused educational programming for special needs access in museums
  3. Rajka Bračun Sova: Pedagoški programi v slovenskih muzejih in galerijah 2011-2013
  4. Rajka Bračun Sova: Razum in sentiment
  5. Rajka Bračun Sova: Pedagoški vidiki interpretiranja umetnin v muzejih
  6. Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl: Študij muzejske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani
  7. Rajka Bračun Sova: Potujoča razstava Leonarda da Vincija - vprašljivo priporočilo MIZS in ZRSS
  8. Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl: The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain components of the European competence of cultural awareness and expression
  9. Rajka Bračun Sova, Brigita Strnad: Z igro v kiparski svet Dragice Čadež
  10. Rajka Bračun Sova: Institucionalni, izkustveni in disciplinarni konteksti za študijo o interpretaciji umetnosti v muzejih kot edukacijske prakse
  11. Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
  12. Rajka Bračun Sova: Art appreciation as a learned competence
  13. Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl: Museum interpretation as a didactic concept
  14. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  15. Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok