Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Rajka Bračun Sova:
Pedagoška vrednost interpretativne sheme umetnostnega muzeja
Magistrska dela (3)
Renata Čeh:
Družinsko učenje v muzeju
Katarina Sučič:
Uporaba IKT v muzejski pedagogiki
Tajda Blazinšek:
Pojmovanja edukacijske vloge muzeja pri kustosih in kustosih pedagogih
Diplomska dela (3)
Eva Čampelj:
"Sejalec" – muzejska interpretacija
Urša Kramberger:
Izobraževanje kulturnih mediatorjev v muzeju
Alenka Gabrijela Čeh:
Značilnosti delovanja študijskih krožkov na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani
Druga dela (22)
Metoda Kemperl, Rajka Bračun Sova, Ines Unetič, Anja Bervar, Eva Čampelj, Sara Danilovska, Klementina Pečar, Anja Rakovec, Nina Sladič, Damjana Urbar, Mateja Velušček:
Izobraževalni turizem: priprava učitelja na obisk umetnostnega muzeja v okviru šolske ekskurzije
Rajka Bračun Sova:
Otipljivi Schütz
Rajka Bračun Sova:
The importance of visitor-focused educational programming for special needs access in museums
Rajka Bračun Sova:
Pedagoški programi v slovenskih muzejih in galerijah 2011-2013
Rajka Bračun Sova:
Transforming preschool teachers' practice and understanding of early art viewing
Rajka Bračun Sova:
Razum in sentiment
Rajka Bračun Sova:
Pedagoški vidiki interpretiranja umetnin v muzejih
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Študij muzejske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani
Rajka Bračun Sova:
Potujoča razstava Leonarda da Vincija - vprašljivo priporočilo MIZS in ZRSS
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain components of the European competence of cultural awareness and expression
Tadej Birtič, Rajka Bračun Sova:
Transforming preschool teachers’ practice and understanding of early art viewing: ideas from an experimental art museum-based professional development workshop
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Rajka Bračun Sova, Brigita Strnad:
Z igro v kiparski svet Dragice Čadež
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Kurikularna prenova slovenske likovne vzgoje v osnovni šoli z vidika nekaterih sestavin evropske kompetence kulturne zavesti in izražanja
Rajka Bračun Sova:
Institucionalni, izkustveni in disciplinarni konteksti za študijo o interpretaciji umetnosti v muzejih kot edukacijske prakse
Mateja Kos, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
Rajka Bračun Sova:
Likovna apreciacija kot privzgojena zmožnost: muzejska kvalitativna študija odraslih obiskovalcev - poznavalcev in nepoznavalcev likovne umetnosti
Rajka Bračun Sova:
Art appreciation as a learned competence
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Museum interpretation as a didactic concept: case study of the Strossmayer Gallery of Old Masters
Rajka Bračun Sova:
Understanding Erasmus studentsʼ motivation : what directs Erasmus studentsʼ choice of destination and particular course
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok