Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Karmen Kranjec Klopčič: Vloga velikosti družine v otrokovem psihosocialnem razvoju v kontekstu šole

Magistrska dela (12)

  1. Alenka Plemelj Mohorič: Samoučinkovitost in izgorelost delovnih terapevtov v Sloveniji
  2. Tjaša Tiršek: Delo s storilci spolne zlorabe otrok v slovenskih zaporih
  3. Emilija Snoj: Delo z mladimi v registriranih verskih skupnostih z vidika perspektive pozitivnega razvoja mladih
  4. Tea Žagar: Spoprijemanje z izgubo zaposlitve po 40 letu starosti
  5. Katja Kušar: Zgodbe in izkušnje mladih odraslih živečih v tujini
  6. Klara Letnik: Participacija otrok v nemškem in slovenskem vrtcu
  7. Maja Urekar: Sodelovanje med centrom za socialno delo, izvorno in rejniško družino otroka
  8. Maja Istenič: Izkušnje spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami ter strokovnih delavcev, ki z njimi sodelujejo
  9. Karina Berginc: Spremljanje procesa podpore in pomoči ranljivi družini
  10. Nika Valentinčič: Spodbujanje socialnega in čustvenega razvoja predšolskega otroka v konceptu gozdne pedagogike
  11. Letizia Gržinić: Doživljanje odnosa in podpore s strani strokovnjakov ob soočanju staršev z otrokovimi posebnimi potrebami
  12. Alja Zajec: Uvajanje otrok v vrtec

Diplomska dela (8)

  1. Zala Kočevar: Medosebni odnosi v zgodnji odraslosti
  2. Lara Tušar: Prepoznavanje, razumevanje in odzivanje na čustva otrok v vrtcu
  3. Anja Čemažar: Ko "mi" postane zopet "midva": kako praznjenje družinskega gnezda vpliva na partnerski odnos?
  4. Kaja Galič: Oblikovanje družabne igre za spodbujanje emocionalne inteligentnosti
  5. Barbara Margon: Stališča staršev in vzgojiteljev o vzgoji otrok
  6. Mateja Žumer: Rejništvo z vidika rejnikov
  7. Nina Burja: Odnos z družinskimi člani v času zdravljenja od prepovedanih drog v Terapevtski skupnosti Sopotnica
  8. Doroteja Bolko: Izražanje čustev otrok v 3. razredu osnovne šole

Druga dela (8)

  1. Olga Poljšak Škraban: Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok s težavami v socialni integraciji - predlog za sistemsko ureditev področja
  2. Simona Prosen, Helena Smrtnik, Olga Poljšak Škraban: Teachers’ emotional expression in interaction with students of different ages
  3. Olga Poljšak Škraban: Raziskovanje razvoja identitete posameznikov v družinskem sistemu
  4. Olga Poljšak Škraban, Špela Razpotnik, Nada Turnšek, Jana Rapuš Pavel: Preschools and schools responding to vulnerable families with children
  5. Ana Tarman Starc: Razlike med spoloma pri igri predšolskih otrok
  6. Nina Čibej: Revščina in socialna izključenost v zgodbah botrstva
  7. Nada Turnšek, Olga Poljšak Škraban, Špela Razpotnik, Jana Rapuš Pavel: Izzivi in odzivi na ranljivost družin na področju vzgoje
  8. Špela Razpotnik, Nada Turnšek, Jana Rapuš Pavel, Olga Poljšak Škraban: Podporno vstopanje v življenjski prostor družin