Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Natalija Vovk Ornik:
Vloga učitelja v procesu usmerjanja otrok s posebnimi potrebami
Karmen Mlinar:
Spoštovanje drugega kot drugačnega v javni osnovni šoli
Magistrska dela (7)
Arnela Jahić:
Pomoč staršev otrokom s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in socialno-ekonomski status družine
Marina Ristova Firer:
Uvajanje otrok priseljencev v razred v Sloveniji in Angliji
Tina Kogovšek:
Vloga socialnega pedagoga pri uresničevanju inkluzije v osnovnih šolah
Matevž Peterka:
Primerjava šolskega kaznovanja v 20. in 21. stoletju in vpliv na otroka
Mariša Pajk:
Vpliv učnih metod na pojav motečega vedenja pri pouku
Maša Bricl:
Počutje učencev priseljencev prve generacije v osnovni šoli
Eva Tomažič:
Nadziranje vedenja z oprijemljivimi podkrepitvami v osnovni šoli
Diplomska dela (2)
Nada Savič:
Vzgojni ukrepi v očeh učitelja razrednega pouka
Alenka Lakner:
Vloga in pomen šole pri prepoznavanju in zmanjševanju nasilja v šoli
Druga dela (2)
Mojca Peček Čuk, Sunčica Macura Milovanović, Čuk Ivan:
Regular teacher education vs. special teacher education
Mojca Peček Čuk, Karmen Mlinar:
Teorija vzgoje s pedagoško prakso : študijsko gradivo za izvedbo pedagoške prakse za študente 2. letnika Razrednega pouka