Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Tilen Žbona:
Uporaba novih medijev pri poučevanju prostorskega oblikovanja v osnovni šoli
Magistrska dela (9)
Marlene Zorjan:
Vpliv organizacije vzgojno-izobraževalnega procesa likovne umetnosti na dosežke učencev
Erika Leban Zaletelj:
Sodelovalno učenje pri pouku Družbe v četrtem razredu osnovne šole
Manca Herlec:
Trajnost znanja likovnih pojmov
Sara Mihalič Deškovič:
Dojemanje arhitekturnega objekta v očeh prebivalcev v ožjem urbanem prostoru
Špela Zorec:
Ustvarjalnost razrednih učiteljev pri likovni umetnosti
Petra Novak Trobentar:
Digitalne zgodbe pri likovni umetnosti v osnovni šoli
Andreja Jamnik Oblak:
Odnos med likovno umetnostjo in šolskim predmetom likovna umetnost v našem prostoru skozi čas
Erika Razpet:
Združevanje slikanja in fotografije kot pot k razumevanju abstrakcije
Nace Mirosavljević:
Poučevanje linearne perspektive ob uporabi Dürerjevega modela
Diplomska dela (16)
Eva Verdev:
Slikarstvo ekspresionizma in likovno ustvarjanje otrok
Juma Valenčak:
Mladostnik kot igralec, kostumograf, scenograf in lutkar
Erika Medvešek:
Urejen prostor vrtca
Živa Logar:
Razsežnosti obremenjevanja okolja ob uporabi lesa v opremi interierja
Vesna Ferjančič:
Vloga risbe v akvarelni tehniki
Neža Benedičič:
Družinski portret mladostnikov
Damjana Urbar:
Prilagajanje pouka likovne umetnosti učencem s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v rednih programih osnovne šole
Anita Petrovčič:
Od umetniške k industrijski grafiki
Suzana Pavlin:
Recikliranje plastenk na kreativen način
Katarina Škrbec:
Pomoč z umetnostjo za osebo z motnjami v duševnem razvoju
Katja Stamenković:
Značilnosti učilnice za naravoslovje in počutje učencev pri pouku
Barbara Bobinac:
Starši in vzgojno-izobraževalni proces likovne umetnosti
Maja Kuhar:
Uporaba novih medijev pri likovni dejavnosti v zgodnjem otroštvu
Saša Ameršek:
Okraševanje telesa
Goran Mangotić:
Likovnost v šoli: oddih ali delo za možgane?
Viviana Škrabec:
Avtoportret renesančnih umetnic
Druga dela (3)
Patricija Zbičajnik, Bojan Dekleva, Maša Filipovič Hrast, Mateja Nagode, Špela Razpotnik, Simona Smolej Jež:
Ocena obsega odkritega in skritega brezdomstva v Sloveniji
Megi MIlošević:
E-atelje
Katja Operčkal:
Likovna kolonija za osnovnošolce kot motivacija za likovno dejavnost