Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mojca Kralj: Dejavniki rabe drog in odvisnosti od drog pri osebah s posebnimi potrebami

Magistrska dela (24)

  1. Manca Selak: Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
  2. Valentina Zadravec: Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  3. Zala Založnik: Razvijanje fluentnosti branja pri učencih z intelektualnimi primanjkljaji
  4. Mojca Lapanja: Razvijanje in spodbujanje pripovedovalne zmožnosti pri otroku s KBG sindromom
  5. Maja Brumen: Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  6. Neža Pirih: Postopki pomoči in podpore dijakom z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  7. Vesna Likovnik Gorjup: Vpliv snoezelen pristopa na osebe z zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
  8. Janja Barić: Socialno vključevanje oseb z motnjo v duševnem razvoju v podporno zaposlitev
  9. Mateja Meh: Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
  10. Špela Poljanec: Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
  11. Pia Buh: Spremljanje procesa pomoči z likovnimi dejavnostmi pri osebi z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  12. Neja Zupanc: Bralno razumevanje učencev z intelektualnimi primanjkljaji in uporaba sobesedila
  13. Kaja Lipovec: Izvenšolska pomoč in podpora otrokom s posebnimi potrebami in njihovim staršem
  14. Klara Lozar: Vpliv zaposlitve v običajnem okolju na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
  15. Anita Praznik: Stališča učiteljev razrednega pouka do petstopenjskega modela pomoči in uporaba modela v praksi
  16. Nataša Planko: Formativno spremljanje učencev 5. razreda pri pouku slovenščine, v prilagojenem vzgojno-izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  17. Irena Marinič: Skrb za starostnike z motnjami v duševnem razvoju v Sloveniji
  18. Nika Lekić: Atribucije, učne strategije in učni uspeh učencev devetih razredov osnovnih šol s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  19. Mojca Štrekelj: Program za spodbujanje samostojnosti oseb z motnjami v duševnem razvoju pri delu pod posebnimi pogoji
  20. Urška Smolič: Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v vzgojno-izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  21. Maruša Štular: Kakovost življenja odraslih z motnjami v duševnem razvoju v družinskem okolju in v stanovanjskih skupnostih
  22. Eva Arko: Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  23. Eva Hočevar: Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
  24. Nika Krančan: Joga kot komplementarni pristop pri delu z učenci z avtističnimi motnjami

Diplomska dela (12)

  1. Anja Irmančnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za prepoznavanje učnih znčilnosti in potreb učencev z MAS
  2. Mihela Bevc: Vloga in naloge učitelja pri individualiziranem programu
  3. Anuška Peran: Stališča učiteljev do dodatne strokovne pomoči učencem s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Marija Prelog: Glasbena pomoč predšolskima otrokoma s težavami v govornem in socialnem razvoju
  5. Ana Mrzel: Potrebe svojcev oseb po poškodbi glave
  6. Janja Gosarič: Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
  7. Katja Slamnik: Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
  8. Manuela Fišer: Analiza napredka veščin zgodnje pismenosti predšolskih otrok
  9. David Stergar: Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
  10. Mirjana Slapšak: Program razvijanja veščin pisanja pri drugojezičnih oziroma socialno-kulturno drugačnih učencih
  11. Mojca Jereb Šifrar: Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
  12. Nataša Kozel: Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli

Druga dela (6)

  1. Nina Rozina, Andreja Istenič Starčič, Žiga Turk: Slovenski študenti geodezije in informacijsko-komunikacijska tehnologija
  2. Mojca Lipec Stopar, Nika Jenko: Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
  3. Mojca Lipec Stopar: Praktično pedagoško usposabljanje: specialna in rehabilitacijska pedagogika: priročnik
  4. Zala Gerdej: Socialno zavedanje učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  5. Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar: Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
  6. Nika Jenko, Mojca Lipec Stopar: Reading literacy of students with intellectual disabilities at the end of the systematic literacy development period