Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Mojca Kralj:
Dejavniki rabe drog in odvisnosti od drog pri osebah s posebnimi potrebami
Magistrska dela (24)
Manca Selak:
Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
Valentina Zadravec:
Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Zala Založnik:
Razvijanje fluentnosti branja pri učencih z intelektualnimi primanjkljaji
Mojca Lapanja:
Razvijanje in spodbujanje pripovedovalne zmožnosti pri otroku s KBG sindromom
Maja Brumen:
Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Neža Pirih:
Postopki pomoči in podpore dijakom z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Vesna Likovnik Gorjup:
Vpliv snoezelen pristopa na osebe z zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Janja Barić:
Socialno vključevanje oseb z motnjo v duševnem razvoju v podporno zaposlitev
Mateja Meh:
Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
Špela Poljanec:
Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
Pia Buh:
Spremljanje procesa pomoči z likovnimi dejavnostmi pri osebi z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Neja Zupanc:
Bralno razumevanje učencev z intelektualnimi primanjkljaji in uporaba sobesedila
Kaja Lipovec:
Izvenšolska pomoč in podpora otrokom s posebnimi potrebami in njihovim staršem
Klara Lozar:
Vpliv zaposlitve v običajnem okolju na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Anita Praznik:
Stališča učiteljev razrednega pouka do petstopenjskega modela pomoči in uporaba modela v praksi
Nataša Planko:
Formativno spremljanje učencev 5. razreda pri pouku slovenščine, v prilagojenem vzgojno-izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Irena Marinič:
Skrb za starostnike z motnjami v duševnem razvoju v Sloveniji
Nika Lekić:
Atribucije, učne strategije in učni uspeh učencev devetih razredov osnovnih šol s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Mojca Štrekelj:
Program za spodbujanje samostojnosti oseb z motnjami v duševnem razvoju pri delu pod posebnimi pogoji
Urška Smolič:
Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v vzgojno-izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Maruša Štular:
Kakovost življenja odraslih z motnjami v duševnem razvoju v družinskem okolju in v stanovanjskih skupnostih
Eva Arko:
Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Eva Hočevar:
Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
Nika Krančan:
Joga kot komplementarni pristop pri delu z učenci z avtističnimi motnjami
Diplomska dela (12)
Anja Irmančnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za prepoznavanje učnih znčilnosti in potreb učencev z MAS
Mihela Bevc:
Vloga in naloge učitelja pri individualiziranem programu
Anuška Peran:
Stališča učiteljev do dodatne strokovne pomoči učencem s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Marija Prelog:
Glasbena pomoč predšolskima otrokoma s težavami v govornem in socialnem razvoju
Ana Mrzel:
Potrebe svojcev oseb po poškodbi glave
Janja Gosarič:
Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
Katja Slamnik:
Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
Manuela Fišer:
Analiza napredka veščin zgodnje pismenosti predšolskih otrok
David Stergar:
Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
Mirjana Slapšak:
Program razvijanja veščin pisanja pri drugojezičnih oziroma socialno-kulturno drugačnih učencih
Mojca Jereb Šifrar:
Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
Nataša Kozel:
Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Druga dela (6)
Nina Rozina, Andreja Istenič Starčič, Žiga Turk:
Slovenski študenti geodezije in informacijsko-komunikacijska tehnologija
Mojca Lipec Stopar, Nika Jenko:
Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
Mojca Lipec Stopar:
Praktično pedagoško usposabljanje: specialna in rehabilitacijska pedagogika: priročnik
Zala Gerdej:
Socialno zavedanje učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar:
Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
Nika Jenko, Mojca Lipec Stopar:
Reading literacy of students with intellectual disabilities at the end of the systematic literacy development period