Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Irena Hergan: Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev

Magistrska dela (27)

  1. Monika Čurila: Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
  2. Petra Šuštaršič: Prostorske predstave ljubljanskih učencev razredne stopnje o Ljubljani
  3. Maja Menič: Samostojno učenje iz učbenikov za družbo v 5. razredu osnovne šole
  4. Danica Vrtačnik: Preverjanje znanja kot usmerjevalec učnega procesa pri družbi v petem razredu
  5. Sara Šenica: Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
  6. Nina Sever: Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
  7. Simona Kokalj: Učiteljeva pojmovanja kakovostnega učbenika za predmet družba v 4. razredu
  8. Špela Dragan: Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
  9. Jerneja Fefer: Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
  10. Katrin Sevšek: Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
  11. Jera Šuštar: Mnenja učiteljev o uporabi tiskanih in elektronskih delovnih zvezkov pri družbi v 5. razredu osnovne šole
  12. Maja Krpan: Prosti čas učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji
  13. Manca Žuna: Pogledi staršev na prosti čas otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  14. Valerija Erbus: Problemski pouk pri vsebini domača pokrajina v 4. razredu osnovne šole
  15. Alenka Vuga Seljak: Prostorske predstave četrtošolcev ob uporabi zemljevida šolske okolice
  16. Tajda Hari: Mnenja in stališča učiteljev razrednega pouka o uporabi šolskega vrta pri poučevanju
  17. Kristina Bogataj: Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
  18. Katjuša Šlibar Nemec: Sodelovalno učenje pri pouku družbe v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
  19. Maja Tušar: Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
  20. Špela Lumpert: Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
  21. Kristina Klinc: Spodbujanje povezanosti med učenci s socialnimi igrami
  22. Andreja Kocijančič: Spoznavanje preteklosti z učenci 1. razreda ob tvegani igri
  23. Martin Mlakar: Učne priprave za pouk s taborniškimi veščinami
  24. Karin Mezek: Učenje z večpredstavnostnimi gradivi pri predmetu spoznavanja okolja
  25. Daša Brezar Belcijan: Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
  26. Tjaša Ogulin: Prosti čas Romov in drugih učencev 4. razreda v belokranjskih osnovnih šolah
  27. Ana Marija Sodja: Mnenje razrednih učiteljev o medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in družboslovja

Diplomska dela (2)

  1. Petra Logonder: Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
  2. Urša Koritnik: Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih

Druga dela (1)

  1. Irena Hergan, Mojca Pečar: Teaching practicum for primary teacher education students during the COVID-19 pandemic