izpis_h1_title_alt

Samostojno učenje iz učbenikov za družbo v 5. razredu osnovne šole
ID Menič, Maja (Avtor), ID Bešter Turk, Marja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hergan, Irena (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3594/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V današnjem času je zelo pomembno samostojno individualno učenje, ki ga v tem magistrskem delu razumemo kot obliko individualnega učenja v osnovni šoli, pri kateri se osnovnošolec na učiteljevo pobudo pri pouku ali doma uči iz učnega gradiva.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:samostojno učenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84415 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11100745 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2016
Število ogledov:1748
Število prenosov:213
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-regulated learning from social studies textbooks among year 5 primary school students
Izvleček:
In contemporary school the self-regulated learning is very important. In our thesis it is to be understood as a form of individual learning in a primary school, where a teacher stimulates a student to self-study activities, either at school or at home using the course material.

Ključne besede:self-regulated learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj