Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (18)
Maja Ošlak:
Delavnice za ozaveščanje o gibalni oviranosti za učence drugega triletja osnovne šole
Sara Lakota:
Dejavniki mobilnosti oseb s slepoto in slabovidnostjo v tretjem življenjskem obdobju
Marsela Zlodej:
Značilnosti in vodenje podpornih skupin in skupin za samopomoč namenjenih slepim in slabovidnim osebam
Vita Peharc:
Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
Jernej Stopar:
Priprava osebe z Downovim sindromom na oftalmološki pregled
Petra Likar:
Aktivnosti za spodbujanje motoričnega razvoja pri slepih predšolskih otrocih
Alisa Krajnc:
Razvijanje pojmov pri otrocih z gluhoslepoto s pomočjo sistema koledarja
Iva Habjan:
Delavnica o slepoti in slabovidnosti za videče osnovnošolce
Eva Škrlec:
Vključevanje učencev s slepoto in slabovidnostjo v športne aktivnosti
Ema Erzar:
Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Tina Rajh:
Poučevanje vsakodnevnih veščin otroka s Patavovim sindromom
Ana Kavčič:
Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
Tara Koren:
Ocena učnega medija pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Nadja Čavničar:
Sodelovanje tiflopedagogov in staršev v času zgodnje obravnave
Peter Rot:
Avdio deskripcija kot prilagoditev za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Kaja Klančišar:
Sodelovalno poučevanje razrednega učitelja in specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Ajda Mikolič:
Kvaliteta življenja starejših slepih in slabovidnih v dveh domovih starejših občanov
Barbara Gregorič:
Individualna in skupinska pomoč v okviru petstopenjskega modela obravnave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli
BSc theses (24)
Nina Lorger:
Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
Janja Lokošek:
Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Maša Dvornik:
Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
Iva Habjan:
Vzpodbujanje socialnega vključevanja učencev s slepoto ali slabovidnostjo v razred
Sara Lakota:
Tiflopedagoška priprava na poučevanje tehnik hoje z belo palico
Nadja Čavničar:
Trening psa vodiča
Sara Češarek:
Psihosocialni dejavniki uporabe bele palice
Barbara Erjavec:
Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
Marsela Zlodej:
Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
Urša Koželj:
Kortikalna motnja vida
Janja Hrastovšek:
Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
Petra Likar:
Motorični razvoj slepega malčka
Eva Škrlec:
Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
Ana Mohorko:
Kako izboljšati uporabo preostankov vida pri populaciji oseb s slabovidnostjo
Ajda Mikolič:
Oblikovanje taktilne slike
Alisa Krajnc:
Psihosocialni vidiki izgube vida
Tara Koren:
Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
Tina Rajh:
Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Peter Rot:
Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Maja Demšar:
Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
Petra Tot:
Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
Anja Kopač Lautar:
Nevizualna recepcija v kiparstvu
Ajda Petrič:
Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
Kaja Komac:
Medosebni odnosi med učitelji in učenci pri pouku likovne vzgoje
Other documents (10)
Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar:
Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
Ingrid Žolgar, Aksinja Kermauner:
Poznavanje slepih in slabovidnih učencev - pot do ustrezne obravnave
Ingrid Žolgar, Eva Škrlec, Sara Češarek:
Tranzicija pri osebah s slepoto in slabovidnostjo: kaj, kdo, kdaj, kako in zakaj
Ante Bilić Prcić, Ingrid Žolgar, Tina Runjić:
Razlike u socijalnim vještinama između učenika i učenica oštećena vida prema procjeni njihovih roditelja
Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar:
Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
Mirko Slosar, Tonka Tacol, Črtomir Frelih, Miran Čuk, Ingrid Žolgar:
Likovna in glasbena vzgoja v novem kurikulu
Maja Benedičič:
Dostopnost treh muzejev za osebe s slepoto in slabovidnostjo na Gorenjskem
Ana Mohorko:
Vloga tiflopedagoga pri prehodu učenca s slabovidnostjo iz vrtca v osnovno šolo
Janja Hrastovšek:
Program začetnega opismenjevanja v brajici
Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek:
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia