Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (18)

  1. Maja Ošlak: Delavnice za ozaveščanje o gibalni oviranosti za učence drugega triletja osnovne šole
  2. Sara Lakota: Dejavniki mobilnosti oseb s slepoto in slabovidnostjo v tretjem življenjskem obdobju
  3. Marsela Zlodej: Značilnosti in vodenje podpornih skupin in skupin za samopomoč namenjenih slepim in slabovidnim osebam
  4. Vita Peharc: Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
  5. Jernej Stopar: Priprava osebe z Downovim sindromom na oftalmološki pregled
  6. Petra Likar: Aktivnosti za spodbujanje motoričnega razvoja pri slepih predšolskih otrocih
  7. Alisa Krajnc: Razvijanje pojmov pri otrocih z gluhoslepoto s pomočjo sistema koledarja
  8. Iva Habjan: Delavnica o slepoti in slabovidnosti za videče osnovnošolce
  9. Eva Škrlec: Vključevanje učencev s slepoto in slabovidnostjo v športne aktivnosti
  10. Ema Erzar: Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  11. Tina Rajh: Poučevanje vsakodnevnih veščin otroka s Patavovim sindromom
  12. Ana Kavčič: Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
  13. Tara Koren: Ocena učnega medija pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  14. Nadja Čavničar: Sodelovanje tiflopedagogov in staršev v času zgodnje obravnave
  15. Peter Rot: Avdio deskripcija kot prilagoditev za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  16. Kaja Klančišar: Sodelovalno poučevanje razrednega učitelja in specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
  17. Ajda Mikolič: Kvaliteta življenja starejših slepih in slabovidnih v dveh domovih starejših občanov
  18. Barbara Gregorič: Individualna in skupinska pomoč v okviru petstopenjskega modela obravnave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli

Diplomska dela (24)

  1. Nina Lorger: Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
  2. Janja Lokošek: Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  3. Maša Dvornik: Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
  4. Iva Habjan: Vzpodbujanje socialnega vključevanja učencev s slepoto ali slabovidnostjo v razred
  5. Sara Lakota: Tiflopedagoška priprava na poučevanje tehnik hoje z belo palico
  6. Nadja Čavničar: Trening psa vodiča
  7. Sara Češarek: Psihosocialni dejavniki uporabe bele palice
  8. Barbara Erjavec: Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
  9. Marsela Zlodej: Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
  10. Urša Koželj: Kortikalna motnja vida
  11. Janja Hrastovšek: Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
  12. Petra Likar: Motorični razvoj slepega malčka
  13. Eva Škrlec: Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
  14. Ana Mohorko: Kako izboljšati uporabo preostankov vida pri populaciji oseb s slabovidnostjo
  15. Ajda Mikolič: Oblikovanje taktilne slike
  16. Alisa Krajnc: Psihosocialni vidiki izgube vida
  17. Tara Koren: Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
  18. Tina Rajh: Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  19. Peter Rot: Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  20. Maja Demšar: Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
  21. Petra Tot: Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
  22. Anja Kopač Lautar: Nevizualna recepcija v kiparstvu
  23. Ajda Petrič: Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
  24. Kaja Komac: Medosebni odnosi med učitelji in učenci pri pouku likovne vzgoje

Druga dela (10)

  1. Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar: Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
  2. Ingrid Žolgar, Aksinja Kermauner: Poznavanje slepih in slabovidnih učencev - pot do ustrezne obravnave
  3. Ingrid Žolgar, Eva Škrlec, Sara Češarek: Tranzicija pri osebah s slepoto in slabovidnostjo: kaj, kdo, kdaj, kako in zakaj
  4. Ante Bilić Prcić, Ingrid Žolgar, Tina Runjić: Razlike u socijalnim vještinama između učenika i učenica oštećena vida prema procjeni njihovih roditelja
  5. Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar: Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
  6. Mirko Slosar, Tonka Tacol, Črtomir Frelih, Miran Čuk, Ingrid Žolgar: Likovna in glasbena vzgoja v novem kurikulu
  7. Maja Benedičič: Dostopnost treh muzejev za osebe s slepoto in slabovidnostjo na Gorenjskem
  8. Ana Mohorko: Vloga tiflopedagoga pri prehodu učenca s slabovidnostjo iz vrtca v osnovno šolo
  9. Janja Hrastovšek: Program začetnega opismenjevanja v brajici
  10. Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek: Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia