Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (18)
Maja Ošlak:
Delavnice za ozaveščanje o gibalni oviranosti za učence drugega triletja osnovne šole
Sara Lakota:
Dejavniki mobilnosti oseb s slepoto in slabovidnostjo v tretjem življenjskem obdobju
Marsela Zlodej:
Značilnosti in vodenje podpornih skupin in skupin za samopomoč namenjenih slepim in slabovidnim osebam
Vita Peharc:
Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
Jernej Stopar:
Priprava osebe z Downovim sindromom na oftalmološki pregled
Petra Likar:
Aktivnosti za spodbujanje motoričnega razvoja pri slepih predšolskih otrocih
Alisa Krajnc:
Razvijanje pojmov pri otrocih z gluhoslepoto s pomočjo sistema koledarja
Iva Habjan:
Delavnica o slepoti in slabovidnosti za videče osnovnošolce
Eva Škrlec:
Vključevanje učencev s slepoto in slabovidnostjo v športne aktivnosti
Ema Erzar:
Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Tina Rajh:
Poučevanje vsakodnevnih veščin otroka s Patavovim sindromom
Ana Kavčič:
Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
Tara Koren:
Ocena učnega medija pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Nadja Čavničar:
Sodelovanje tiflopedagogov in staršev v času zgodnje obravnave
Peter Rot:
Avdio deskripcija kot prilagoditev za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Kaja Klančišar:
Sodelovalno poučevanje razrednega učitelja in specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Ajda Mikolič:
Kvaliteta življenja starejših slepih in slabovidnih v dveh domovih starejših občanov
Barbara Gregorič:
Individualna in skupinska pomoč v okviru petstopenjskega modela obravnave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli
Diplomska dela (24)
Nina Lorger:
Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
Janja Lokošek:
Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Maša Dvornik:
Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
Iva Habjan:
Vzpodbujanje socialnega vključevanja učencev s slepoto ali slabovidnostjo v razred
Sara Lakota:
Tiflopedagoška priprava na poučevanje tehnik hoje z belo palico
Nadja Čavničar:
Trening psa vodiča
Sara Češarek:
Psihosocialni dejavniki uporabe bele palice
Barbara Erjavec:
Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
Marsela Zlodej:
Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
Urša Koželj:
Kortikalna motnja vida
Janja Hrastovšek:
Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
Petra Likar:
Motorični razvoj slepega malčka
Eva Škrlec:
Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
Ana Mohorko:
Kako izboljšati uporabo preostankov vida pri populaciji oseb s slabovidnostjo
Ajda Mikolič:
Oblikovanje taktilne slike
Alisa Krajnc:
Psihosocialni vidiki izgube vida
Tara Koren:
Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
Tina Rajh:
Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Peter Rot:
Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Maja Demšar:
Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
Petra Tot:
Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
Anja Kopač Lautar:
Nevizualna recepcija v kiparstvu
Ajda Petrič:
Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
Kaja Komac:
Medosebni odnosi med učitelji in učenci pri pouku likovne vzgoje
Druga dela (10)
Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar:
Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
Ingrid Žolgar, Aksinja Kermauner:
Poznavanje slepih in slabovidnih učencev - pot do ustrezne obravnave
Ingrid Žolgar, Eva Škrlec, Sara Češarek:
Tranzicija pri osebah s slepoto in slabovidnostjo: kaj, kdo, kdaj, kako in zakaj
Ante Bilić Prcić, Ingrid Žolgar, Tina Runjić:
Razlike u socijalnim vještinama između učenika i učenica oštećena vida prema procjeni njihovih roditelja
Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar:
Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
Mirko Slosar, Tonka Tacol, Črtomir Frelih, Miran Čuk, Ingrid Žolgar:
Likovna in glasbena vzgoja v novem kurikulu
Maja Benedičič:
Dostopnost treh muzejev za osebe s slepoto in slabovidnostjo na Gorenjskem
Ana Mohorko:
Vloga tiflopedagoga pri prehodu učenca s slabovidnostjo iz vrtca v osnovno šolo
Janja Hrastovšek:
Program začetnega opismenjevanja v brajici
Jerneja Novšak Brce, Ingrid Žolgar, Damjana Kogovšek:
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents in Slovenia and North Macedonia