Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Bojan Jeraj:
Pomen spola razrednih učiteljev pri vzgoji in izobraževanju dečkov in deklic
MSc theses (6)
Irena Brenčič:
Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Karolina Strehar:
Skupnost učencev šole in otroški parlament med idejo in prakso
Milanka Munda:
Počutje romskih učencev v osnovni šoli v Mariboru
Monika Šimenc:
Vzpostavljanje sodelovalne skupnosti na šoli ob vpeljevanju vzgojnega načrta
Anamarija Škulj:
Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
Petra Bobnar:
Odnos do šole učencev s posebnimi potrebami v večinskih in specializiranih institucijah
BSc theses (5)
Simona Kovač:
Stališča študentov razrednega pouka glede vključevanja romskih otrok v redne osnovne šole
Urška Kolar:
Stališča študentov razrednega pouka, predšolske vzgoje in pedagogike do vključevanja ranljivih otrok v redne osnovne šole
Danjela Križan:
Poslanstvo zasebnih osnovnih šol v Sloveniji
Klavdija Cvitkovič:
Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
Tamara Lah:
Kako vzgajati za odgovornost
Other documents (14)
Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović, Nataša Vujisić Živković:
The cultural responsiveness of teacher candidates towards Roma pupils in Serbia and Slovenia - case studies
Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović:
Do admission criteria for teacher education institutions matter? A comparative study on beliefs of student teachers from Serbia and Slovenia about inclusive practices
Mojca Peček:
Is the xenophobia of Slovenian society reflected in teachers' attitudes towards migrant and Romany students?
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič:
Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
Mojca Peček, Karmen Mlinar:
Teorija vzgoje s pedagoško prakso
Mojca Peček:
Od zahteve po odrekanju materinščini do cenjenja dvojezičnosti
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
Mojca Peček:
Professional autonomy of elementary school teachers in the second half of the nineteenth century: the case of Slovenia
Leonhard Schifflers, Mojca Peček:
Levels of autonomy and responsibilities of teachers in Europa
Sunčica Macura-Milovanović, Mojca Peček:
Uverenja budućih učitelja iz Slovenije i Srbije o inkluzivnom obrazovanju