Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Bojan Jeraj: Pomen spola razrednih učiteljev pri vzgoji in izobraževanju dečkov in deklic

Magistrska dela (6)

  1. Irena Brenčič: Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Karolina Strehar: Skupnost učencev šole in otroški parlament med idejo in prakso
  3. Milanka Munda: Počutje romskih učencev v osnovni šoli v Mariboru
  4. Monika Šimenc: Vzpostavljanje sodelovalne skupnosti na šoli ob vpeljevanju vzgojnega načrta
  5. Anamarija Škulj: Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  6. Petra Bobnar: Odnos do šole učencev s posebnimi potrebami v večinskih in specializiranih institucijah

Diplomska dela (5)

  1. Simona Kovač: Stališča študentov razrednega pouka glede vključevanja romskih otrok v redne osnovne šole
  2. Urška Kolar: Stališča študentov razrednega pouka, predšolske vzgoje in pedagogike do vključevanja ranljivih otrok v redne osnovne šole
  3. Danjela Križan: Poslanstvo zasebnih osnovnih šol v Sloveniji
  4. Klavdija Cvitkovič: Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
  5. Tamara Lah: Kako vzgajati za odgovornost

Druga dela (14)

  1. Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović, Nataša Vujisić Živković: The cultural responsiveness of teacher candidates towards Roma pupils in Serbia and Slovenia - case studies
  2. Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović: Do admission criteria for teacher education institutions matter? A comparative study on beliefs of student teachers from Serbia and Slovenia about inclusive practices
  3. Mojca Peček: Is the xenophobia of Slovenian society reflected in teachers' attitudes towards migrant and Romany students?
  4. Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič: Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
  5. Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič: Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah
  6. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
  7. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
  8. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
  9. Mojca Peček, Karmen Mlinar: Teorija vzgoje s pedagoško prakso
  10. Mojca Peček: Od zahteve po odrekanju materinščini do cenjenja dvojezičnosti
  11. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
  12. Mojca Peček: Professional autonomy of elementary school teachers in the second half of the nineteenth century: the case of Slovenia
  13. Leonhard Schifflers, Mojca Peček: Levels of autonomy and responsibilities of teachers in Europa
  14. Sunčica Macura-Milovanović, Mojca Peček: Uverenja budućih učitelja iz Slovenije i Srbije o inkluzivnom obrazovanju