Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Bojan Jeraj:
Pomen spola razrednih učiteljev pri vzgoji in izobraževanju dečkov in deklic
Magistrska dela (6)
Irena Brenčič:
Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Karolina Strehar:
Skupnost učencev šole in otroški parlament med idejo in prakso
Milanka Munda:
Počutje romskih učencev v osnovni šoli v Mariboru
Monika Šimenc:
Vzpostavljanje sodelovalne skupnosti na šoli ob vpeljevanju vzgojnega načrta
Anamarija Škulj:
Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
Petra Bobnar:
Odnos do šole učencev s posebnimi potrebami v večinskih in specializiranih institucijah
Diplomska dela (5)
Simona Kovač:
Stališča študentov razrednega pouka glede vključevanja romskih otrok v redne osnovne šole
Urška Kolar:
Stališča študentov razrednega pouka, predšolske vzgoje in pedagogike do vključevanja ranljivih otrok v redne osnovne šole
Danjela Križan:
Poslanstvo zasebnih osnovnih šol v Sloveniji
Klavdija Cvitkovič:
Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
Tamara Lah:
Kako vzgajati za odgovornost
Druga dela (14)
Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović, Nataša Vujisić Živković:
The cultural responsiveness of teacher candidates towards Roma pupils in Serbia and Slovenia - case studies
Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović:
Do admission criteria for teacher education institutions matter? A comparative study on beliefs of student teachers from Serbia and Slovenia about inclusive practices
Mojca Peček:
Is the xenophobia of Slovenian society reflected in teachers' attitudes towards migrant and Romany students?
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Mojca Peček, Vida Vončina Vodeb, Robi Kroflič:
Vzgoja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
Mojca Peček, Karmen Mlinar:
Teorija vzgoje s pedagoško prakso
Mojca Peček:
Od zahteve po odrekanju materinščini do cenjenja dvojezičnosti
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
Mojca Peček:
Professional autonomy of elementary school teachers in the second half of the nineteenth century: the case of Slovenia
Leonhard Schifflers, Mojca Peček:
Levels of autonomy and responsibilities of teachers in Europa
Sunčica Macura-Milovanović, Mojca Peček:
Uverenja budućih učitelja iz Slovenije i Srbije o inkluzivnom obrazovanju