Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Tanja Peršin: Analiza procesa iskanja informacij preko sistemov za poizvedovanje

Diplomska dela (48)

  1. Matej Pintar: Implementacija telefonskega imenika v sistem MS SharePoint Server 2007
  2. Mitja Golob: Uporaba Microsoftovega AD za poenotenje IT okolja in vpeljavo digitalnih identitet
  3. Luka Čović: Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje v 2D prostoru
  4. Sašo Zagoranski: Naravni uporabniški vmesniki in izdelava aplikacije za naprave za več sočasnih dotikov
  5. Anže Žagar: Prikazovanje multimedijskih predstavitev, projiciranih na ploskve navidezne kocke
  6. Domen Grabec: Uporaba računalniškega vida za izboljšanje prisotnosti v računalniških igrah
  7. Matjaž Horvat: Nadgrajeno brskanje
  8. Sara Perčič: Razvoj Bluetooth aplikacije v okolju Java ME in Java SE
  9. Andraž Kopač: Načrtovanje mreže merilnikov stopal in povezanih sistemov v maloprodaji obutve
  10. Aleš Vranešič: JavaFX
  11. Mitja Lapajne: Testno voden razvoj programske opreme v Javi
  12. Andrej Luznar: Sistem za merjenje temperatur na skakalnici in izvajanje akcij
  13. Miha Ravšelj: GastonVO - računalniška podpora za prodajo vgradnih omar
  14. Ivan Turković: Lokacijsko označevanje podatkov v socialnih omrežjih
  15. Valentin Iljaž: Sistem za distribucijo videa v spletne strani
  16. Tomaž Kunaver: Izločanje nevidnih ploskev v 3D-pogonih
  17. Anže Rozman: Novosti HTML5 in grafični vmestnik canvas
  18. Klemen Kočila: Urejevalnik dokumentov in povezav IUS-TIME
  19. Blaž Plaskan: Razvoj prototipa iPhone aplikacije za upravljanje z nalogami
  20. Goran Ocepek: Uporaba HTML5 in CSS3 v spletnih kvizih
  21. Simon Merlak: Razvoj spletnega sistema za upravljanje odnosov s strankami
  22. Peter Kodermac: Slabosti preprostih uporabniških gesel
  23. Grega Podlesek: Implementacija in uporaba knjižnice za prikaz bližnjih zanimivih točk z obogateno resničnostjo na mobilnih napravah
  24. Rok Carl: Spletna aplikacija za komuniciranje med profesionalnim fotografom in stranko
  25. Tomaž Močnik: Izdelava spletne aplikacije za komunikacijo ter sodelovanje med uporabniki
  26. Peter Pavkovič: Primerjava časovne zahtevnosti zahtev SQL pri podatkovni bazi IBM DB2 na operacijskem sistemu Z/OS
  27. Bojan Pikl: Implementacija vgrajenega računalnika
  28. Miha Vitorovič: Kontrolni sistem pospeševalnika delcev v okolju LabVIEW
  29. Martin Podboj: Spletna GIS aplikacija - Nahajališča mineralnih surovin v Sloveniji
  30. Jurij Sirše: Razvoj aplikacije Baliranje trave za mobilno platformo Android
  31. Marko Jakopin: Lokalno pomnjenje dinamičnih spletnih aplikacij s pomočjo mehanizmov HTML5
  32. Andrej Kavrečič: Sistem za upravljanje zgradb
  33. Matej Puntar: 3D na internetu
  34. Klemen Modic: Optimizacija kontrole stanja v marini s pomočjo pametnih telefonov
  35. Toni Mervar: Izdelava 3D igre z uporabo pogona Unity za platformo Android
  36. Davor Čretnik: Implementacija SCA specifikacije
  37. Jure Jeram: Vpeljava produkta System Center Service Manager za upravljanje incidentov in zahtevkov
  38. Nejc Lepen: Avtomatski sistem za serviranje izdelkov znotraj oglasnega prostora
  39. Sirma Gjorgievska: Simulation and 3D visualisation of physical phenomena on mobile devices
  40. Manca Bizjak: Izdelava Kinect aplikacije za pomoč pri učenju fizike
  41. Jernej Plohl: Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platforme
  42. Matej Zrimšek: Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igre
  43. Rihard Gaberšček: Model učenca v inteligentnih tutorskih sistemih
  44. Silvester Jakša: Večmodalni priporočilni sistem za glasbo
  45. Peter Gabrovšek: Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
  46. Luka Zakrajšek: Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
  47. Gregor Leskovšek: Grafomanija
  48. Andraž Pencelj: Mobilna aplikacija za reševanje križank