Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Tanja Peršin:
Analiza procesa iskanja informacij preko sistemov za poizvedovanje
Diplomska dela (48)
Matej Pintar:
Implementacija telefonskega imenika v sistem MS SharePoint Server 2007
Mitja Golob:
Uporaba Microsoftovega AD za poenotenje IT okolja in vpeljavo digitalnih identitet
Luka Čović:
Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje v 2D prostoru
Sašo Zagoranski:
Naravni uporabniški vmesniki in izdelava aplikacije za naprave za več sočasnih dotikov
Anže Žagar:
Prikazovanje multimedijskih predstavitev, projiciranih na ploskve navidezne kocke
Domen Grabec:
Uporaba računalniškega vida za izboljšanje prisotnosti v računalniških igrah
Matjaž Horvat:
Nadgrajeno brskanje
Sara Perčič:
Razvoj Bluetooth aplikacije v okolju Java ME in Java SE
Andraž Kopač:
Načrtovanje mreže merilnikov stopal in povezanih sistemov v maloprodaji obutve
Aleš Vranešič:
JavaFX
Mitja Lapajne:
Testno voden razvoj programske opreme v Javi
Andrej Luznar:
Sistem za merjenje temperatur na skakalnici in izvajanje akcij
Miha Ravšelj:
GastonVO - računalniška podpora za prodajo vgradnih omar
Ivan Turković:
Lokacijsko označevanje podatkov v socialnih omrežjih
Valentin Iljaž:
Sistem za distribucijo videa v spletne strani
Tomaž Kunaver:
Izločanje nevidnih ploskev v 3D-pogonih
Anže Rozman:
Novosti HTML5 in grafični vmestnik canvas
Klemen Kočila:
Urejevalnik dokumentov in povezav IUS-TIME
Blaž Plaskan:
Razvoj prototipa iPhone aplikacije za upravljanje z nalogami
Goran Ocepek:
Uporaba HTML5 in CSS3 v spletnih kvizih
Simon Merlak:
Razvoj spletnega sistema za upravljanje odnosov s strankami
Peter Kodermac:
Slabosti preprostih uporabniških gesel
Grega Podlesek:
Implementacija in uporaba knjižnice za prikaz bližnjih zanimivih točk z obogateno resničnostjo na mobilnih napravah
Rok Carl:
Spletna aplikacija za komuniciranje med profesionalnim fotografom in stranko
Tomaž Močnik:
Izdelava spletne aplikacije za komunikacijo ter sodelovanje med uporabniki
Peter Pavkovič:
Primerjava časovne zahtevnosti zahtev SQL pri podatkovni bazi IBM DB2 na operacijskem sistemu Z/OS
Bojan Pikl:
Implementacija vgrajenega računalnika
Miha Vitorovič:
Kontrolni sistem pospeševalnika delcev v okolju LabVIEW
Martin Podboj:
Spletna GIS aplikacija - Nahajališča mineralnih surovin v Sloveniji
Jurij Sirše:
Razvoj aplikacije Baliranje trave za mobilno platformo Android
Marko Jakopin:
Lokalno pomnjenje dinamičnih spletnih aplikacij s pomočjo mehanizmov HTML5
Andrej Kavrečič:
Sistem za upravljanje zgradb
Matej Puntar:
3D na internetu
Klemen Modic:
Optimizacija kontrole stanja v marini s pomočjo pametnih telefonov
Toni Mervar:
Izdelava 3D igre z uporabo pogona Unity za platformo Android
Davor Čretnik:
Implementacija SCA specifikacije
Jure Jeram:
Vpeljava produkta System Center Service Manager za upravljanje incidentov in zahtevkov
Nejc Lepen:
Avtomatski sistem za serviranje izdelkov znotraj oglasnega prostora
Sirma Gjorgievska:
Simulation and 3D visualisation of physical phenomena on mobile devices
Manca Bizjak:
Izdelava Kinect aplikacije za pomoč pri učenju fizike
Jernej Plohl:
Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platforme
Matej Zrimšek:
Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igre
Rihard Gaberšček:
Model učenca v inteligentnih tutorskih sistemih
Silvester Jakša:
Večmodalni priporočilni sistem za glasbo
Peter Gabrovšek:
Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
Luka Zakrajšek:
Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
Gregor Leskovšek:
Grafomanija
Andraž Pencelj:
Mobilna aplikacija za reševanje križank