izpis_h1_title_alt

Vpeljava produkta System Center Service Manager za upravljanje incidentov in zahtevkov : diplomsko delo
ID Jeram, Jure (Avtor), ID Divjak, Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,55 MB)
MD5: 16834906ACB06F0B6E27FB1AAE7336A5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:upravljanje z zahtevki in incidenti, System Center Service Manager, uporabniki, podporne skupine, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:J. Jeram
Leto izida:2013
Št. strani:66 str.
PID:20.500.12556/RUL-157558 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004(043.2)
COBISS.SI-ID:9956948 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:58
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing incident and service request fulfillment management with System Center Service Manager
Ključne besede:incident and service request fulfillment management, System Center Service Manager, end users, support groups, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj