Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (12)
Erika Nagode:
Pisanje in ustvarjanje zgodb kot način soočanja s težkimi življenjskimi izkušnjami
Sara Rihtaršič:
Matura iz sociologije v času kriznega izobraževanja na daljavo
Nina Novak:
Vpliv programa 'Zavedaj se, spoštuj in spregovori' na stališča učencev o medvrstniškem nasilju
Nina Breznikar Skočir:
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
Deja Kuhar:
Sodelovanje med šolskimi svetovalnimi delavci in starši v procesu pomoči učencem z učnimi težavami
Katja Kušar:
Levo ali desno?
Mateja Novosel:
Avtobiografske pripovedi zapornic o njihovem otroštvu v primarni družini
Silvija Mehle:
Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
Tina Zadravec:
Pripovedovanje zgodb in izvajanje dramskih aktivnosti s humanoidnim robotom kot oblika pomoči z umetnostjo pri starejših občanih
Tanja Jotanović:
UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
Nika Pretnar:
Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
Kristina Slejko:
IZVAJANJE SAMOEVALVACIJE IN PRIPRAVA POROČIL O KAKOVOSTI NA SREDNJIH ŠOLAH
Diplomska dela (15)
Katja Lihtenvalner:
Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvo
Tamara Muraus Klemenčič:
Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Špela Tavčar:
Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
Suzana Adamič:
Sodelovanje med vzgojiteljicami in starši otrok, vključenih v vrtec
Klavdija Kresnik:
Stališča strokovnih delavk vrtca do spolne vzgoje v predšolskem obdobju
Tina Benedičič:
Vpliv vključenosti otroka v vrtec na družinsko branje
Slavica Drozg:
Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
Ajda Erjavec:
Svetovalno delo v srednjih šolah v povezavi z nacionalnimi smernicami
Petra Kovačič Jernejčič:
Mnenja strokovnih delavk vrtca o njihovi strokovni usposobljenosti za delo z otrokom z epilepsijo
Katarina Matič:
Vključevanje starejših ljudi v dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja - nove poti medgeneracijskega sodelovanja in učenja
Jasmina Pakiž:
Izobraževanje prostovoljcev
Katja Rakovec:
Skupnosti prakse kot organizacijsko-učni koncept
Špela Rezar:
Dnevna rutina v vrtcu
Nataša Zalokar:
Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije
Druga dela (3)
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije