Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (12)

  1. Erika Nagode: Pisanje in ustvarjanje zgodb kot način soočanja s težkimi življenjskimi izkušnjami
  2. Sara Rihtaršič: Matura iz sociologije v času kriznega izobraževanja na daljavo
  3. Nina Novak: Vpliv programa 'Zavedaj se, spoštuj in spregovori' na stališča učencev o medvrstniškem nasilju
  4. Nina Breznikar Skočir: Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
  5. Deja Kuhar: Sodelovanje med šolskimi svetovalnimi delavci in starši v procesu pomoči učencem z učnimi težavami
  6. Katja Kušar: Levo ali desno?
  7. Mateja Novosel: Avtobiografske pripovedi zapornic o njihovem otroštvu v primarni družini
  8. Silvija Mehle: Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
  9. Tina Zadravec: Pripovedovanje zgodb in izvajanje dramskih aktivnosti s humanoidnim robotom kot oblika pomoči z umetnostjo pri starejših občanih
  10. Tanja Jotanović: UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
  11. Nika Pretnar: Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
  12. Kristina Slejko: IZVAJANJE SAMOEVALVACIJE IN PRIPRAVA POROČIL O KAKOVOSTI NA SREDNJIH ŠOLAH

Diplomska dela (15)

  1. Katja Lihtenvalner: Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvo
  2. Tamara Muraus Klemenčič: Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
  3. Katja Podobnik: Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
  4. Špela Tavčar: Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
  5. Suzana Adamič: Sodelovanje med vzgojiteljicami in starši otrok, vključenih v vrtec
  6. Klavdija Kresnik: Stališča strokovnih delavk vrtca do spolne vzgoje v predšolskem obdobju
  7. Tina Benedičič: Vpliv vključenosti otroka v vrtec na družinsko branje
  8. Slavica Drozg: Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
  9. Ajda Erjavec: Svetovalno delo v srednjih šolah v povezavi z nacionalnimi smernicami
  10. Petra Kovačič Jernejčič: Mnenja strokovnih delavk vrtca o njihovi strokovni usposobljenosti za delo z otrokom z epilepsijo
  11. Katarina Matič: Vključevanje starejših ljudi v dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja - nove poti medgeneracijskega sodelovanja in učenja
  12. Jasmina Pakiž: Izobraževanje prostovoljcev
  13. Katja Rakovec: Skupnosti prakse kot organizacijsko-učni koncept
  14. Špela Rezar: Dnevna rutina v vrtcu
  15. Nataša Zalokar: Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije

Druga dela (3)

  1. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
  2. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
  3. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije