Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (12)

  1. Erika Nagode: Pisanje in ustvarjanje zgodb kot način soočanja s težkimi življenjskimi izkušnjami
  2. Sara Rihtaršič: Matura iz sociologije v času kriznega izobraževanja na daljavo
  3. Nina Novak: Vpliv programa 'Zavedaj se, spoštuj in spregovori' na stališča učencev o medvrstniškem nasilju
  4. Nina Breznikar: Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
  5. Deja Kuhar: Sodelovanje med šolskimi svetovalnimi delavci in starši v procesu pomoči učencem z učnimi težavami
  6. Katja Kušar: Levo ali desno?
  7. Mateja Novosel: Avtobiografske pripovedi zapornic o njihovem otroštvu v primarni družini
  8. Silvija Mehle: Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
  9. Tina Zadravec: Pripovedovanje zgodb in izvajanje dramskih aktivnosti s humanoidnim robotom kot oblika pomoči z umetnostjo pri starejših občanih
  10. Tanja Jotanović: UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
  11. Nika Pretnar: Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
  12. Kristina Slejko: IZVAJANJE SAMOEVALVACIJE IN PRIPRAVA POROČIL O KAKOVOSTI NA SREDNJIH ŠOLAH

Diplomska dela (15)

  1. Katja Lihtenvalner: Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvo
  2. Tamara Muraus Klemenčič: Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
  3. Katja Podobnik: Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
  4. Špela Tavčar: Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
  5. Suzana Adamič: Sodelovanje med vzgojiteljicami in starši otrok, vključenih v vrtec
  6. Klavdija Kresnik: Stališča strokovnih delavk vrtca do spolne vzgoje v predšolskem obdobju
  7. Tina Benedičič: Vpliv vključenosti otroka v vrtec na družinsko branje
  8. Slavica Drozg: Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
  9. Ajda Erjavec: Svetovalno delo v srednjih šolah v povezavi z nacionalnimi smernicami
  10. Petra Kovačič Jernejčič: Mnenja strokovnih delavk vrtca o njihovi strokovni usposobljenosti za delo z otrokom z epilepsijo
  11. Katarina Matič: Vključevanje starejših ljudi v dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja - nove poti medgeneracijskega sodelovanja in učenja
  12. Jasmina Pakiž: Izobraževanje prostovoljcev
  13. Katja Rakovec: Skupnosti prakse kot organizacijsko-učni koncept
  14. Špela Rezar: Dnevna rutina v vrtcu
  15. Nataša Zalokar: Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije

Druga dela (5)

  1. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
  2. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  3. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  4. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
  5. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije