Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Matej Urbančič:
Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
Benjamin Kralj:
Učenje naravoslovja in vrednotenje znanja z uporabo spletnega sistema
Rock Finale:
Spodbujanje okoljske ozaveščenosti z likovno umetnostjo
Ines Nuić:
Povezovanje makroskopske in submikroskopske ravni pri razumevanju osnovnih kemijskih pojmov z uporabo spletno podprtih učnih materialov
MSc theses (3)
Polona Reberšek:
Uporaba igre vlog pri pouku naravoslovja in tehnike
Martina Bahor:
Razumevanje agregatnih stanj in prehodov med njimi pri učencih, dijakih in študentih
Valerija Tompa:
Razumevanje agregatnih stanj vode ter procesov zmrzovanja in sublimacije vode pri učencih sedmega razreda osnovne šole
BSc theses (4)
Ester Palinkaš:
Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov
Tjaša Kastelic:
Razumevanje kemijskih pojmov v devetem razredu osnovne šole
Valerija Tompa:
Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
Martina Bahor:
Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole
Other documents (35)
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Saša A. Glažar:
Kamnine in minerali
Saša A. Glažar:
Kamnine v Sloveniji in kamninski krog
Saša A. Glažar:
Kroženje vode
Saša A. Glažar:
Snovi tekmujejo - kromatografija
Saša A. Glažar:
Snovi so iz delcev
Saša A. Glažar:
Maščobe
Saša A. Glažar:
Lastnosti maščob, mila
Saša A. Glažar:
Sile med molekulami, molekulski kristali
Saša A. Glažar:
Kovinski kristali, kovinska vez
Saša A. Glažar:
Oksidacija in redukcija
Saša A. Glažar:
Oksidacijsko število
Saša A. Glažar:
Urejanje enačb redoks reakcij
Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The role of qualitative research in science education
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak:
Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar:
Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
Matej Urbančič, Saša A. Glažar:
Impact of experiments on 13-year-old pupils' understanding of selected science concepts
Benjamin Kralj, Saša A. Glažar:
Online system for knowledge assessment enhances studentsʼ results on school knowledge test
Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
Barbara Šket, Saša A. Glažar:
Using concept maps in teaching organic chemical reactions
Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar:
Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
Darija Petek, Saša A. Glažar:
Raziskovalno učenje za kakovostno znanje naravoslovja v zgodnjem šolskem obdobju
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov