Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Matej Urbančič: Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje
  2. Benjamin Kralj: Učenje naravoslovja in vrednotenje znanja z uporabo spletnega sistema
  3. Rock Finale: Spodbujanje okoljske ozaveščenosti z likovno umetnostjo
  4. Ines Nuić: Integration of macroscopic and submicroscopic levels for understanding fundamental chemical concepts using web-based learning material

MSc theses (3)

  1. Polona Reberšek: Uporaba igre vlog pri pouku naravoslovja in tehnike
  2. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj in prehodov med njimi pri učencih, dijakih in študentih
  3. Valerija Tompa: Razumevanje agregatnih stanj vode ter procesov zmrzovanja in sublimacije vode pri učencih sedmega razreda osnovne šole

BSc theses (4)

  1. Ester Palinkaš: Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov
  2. Tjaša Kastelic: Razumevanje kemijskih pojmov v devetem razredu osnovne šole
  3. Valerija Tompa: Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
  4. Martina Bahor: Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole

Other documents (32)

  1. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  2. Saša A. Glažar: Kamnine in minerali
  3. Saša A. Glažar: Kamnine v Sloveniji in kamninski krog
  4. Saša A. Glažar: Kroženje vode
  5. Saša A. Glažar: Snovi tekmujejo - kromatografija
  6. Saša A. Glažar: Snovi so iz delcev
  7. Saša A. Glažar: Maščobe
  8. Saša A. Glažar: Lastnosti maščob, mila
  9. Saša A. Glažar: Sile med molekulami, molekulski kristali
  10. Saša A. Glažar: Kovinski kristali, kovinska vez
  11. Saša A. Glažar: Oksidacija in redukcija
  12. Saša A. Glažar: Oksidacijsko število
  13. Saša A. Glažar: Urejanje enačb redoks reakcij
  14. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  15. Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič: First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
  16. Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak: Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
  17. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  18. Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  19. Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša A. Glažar, Anja Podlesek: Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
  20. Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak: Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
  21. Iztok Devetak, Saša A. Glažar: In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
  22. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  23. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  24. Saša Dolenc, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  25. Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar: Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
  26. Matej Urbančič, Saša A. Glažar: Impact of experiments on 13-year-old pupils' understanding of selected science concepts
  27. Benjamin Kralj, Saša A. Glažar: Online system for knowledge assessment enhances studentsʼ results on school knowledge test
  28. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  29. Barbara Šket, Saša A. Glažar: Using concept maps in teaching organic chemical reactions
  30. Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar: Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
  31. Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
  32. Ines Nuić, Saša A. Glažar: The effect of e-learning strategy at primary school level on understanding structure and states of matter