Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Vesna Geršak:
Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli
Suzana Pulec Lah:
Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
MSc theses (7)
Teja Vernik Trofenik:
Učiteljeve metaforične koncepcije o poučevanju učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in nekateri nevromiti
Aleksandra Schuller:
Telo, ki ve
Špela Miklavčič:
Intervencijski program za celostno obravnavo deklice z dispraksijo
Maja Tašner:
Prepričanja, znanja in izkušnje učiteljev s poučevanjem učencev iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Teja Tegelj:
Vloga telesnosti in multisenzorne integracije v likovnem izobraževanju
Andreja Kosirnik:
Razvijanje samoregulacijskih strategij pri učencih z učnimi težavami
Manca Vernig:
Oblike dela in aktivnosti na socialnem in emocionalnem področju za nadarjene učence v osnovnih šolah
Bsc theses (4)
Alenka Fifolt:
Integracija gibalno plesne terapije in psihološkega svetovanja v individualni svetovalni obravnavi otrok in mladostnikov
Katarina Leskovar:
Izvršilne funkcije in motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
Maja Tašner:
Motnja senzorne integracije in otrokovo delovanje v šoli ter pristopi pomoči
Tadeja Klobučar:
Uporaba pravljice pri specialno pedagoški dejavnosti - socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Other documents (17)
Simona Tancig:
Nekateri nevromiti in dejstva o možganih - Kaj je pomembno vedeti za učenje in poučevanje?
Simona Tancig, Teja Vernik:
Relations between teacher's perception of nature - nurture question, neuromyths, and metaphorical conception of teaching students with learning disorders
Beno Urbič:
Samomor in mladostniki: preventivna vloga specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Simona Tancig:
Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom
Simona Tancig:
Naši možgani med čuječnostjo in digitalnim svetom
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Simona Tancig, Tatjana Devjak:
Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I
Simona Tancig:
Rethinking school
Simona Tancig:
Generične in predmetno specifične kompetence za študijske programe druge in tretje stopnje
Sonja Žorga, Simona Tancig:
Izhodišča in program izobraževanja iz supervizije
Simona Tancig:
Razlage psihomotoričnega učenja - teorija motoričnega programa, teorija sheme in neopiagetova teorija
Alenka Kobolt, Sonja Žorga:
Supervizija
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice
Carol Aubrey, Ray Godfrey, Marija Kavkler, Simona Tancig, Lidija Magajna:
Assessment of early numeracy in England and Slovenia
Simona Tancig:
Kognitivna znanost in učenje
Simona Tancig, Urban Kordeš:
Approaches to interdisciplinary collaborative research
Simona Tancig:
Generične in predmetno specifične kompetence za študijske programe druge in tretje stopnje