Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (3)
Enis Eminović:
The impact of the country's image on attracting foreign direct investment
Naida Misimović Čustović:
Female empowerment advertising through the Quadruple helix approach
Zlatan Vajnberger:
Consumers' attitudes towards organic food products in canton Sarajevo
Druga dela (1)
Tomaž Kolar, Zenel Batagelj, Ismir Omeragić, Melika Husić-Mehmedović:
How moment-to-moment EEG measures enhance ad effectiveness evaluation