izpis_h1_title_alt

Female empowerment advertising through the Quadruple helix approach : master's thesis
ID Misimović Čustović, Naida (Avtor), ID Husić-Mehmedović, Melika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/misimovic_custovic4229-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, advertising, sex, brands, cases, Bosnia and Herzegovina, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Sarajevo
Založnik:[N. Misimović Čustović]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 60, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-134513 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:305
COBISS.SI-ID:88624387 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:712
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Oglaševalsko opolnomočenje žensk z uporabo pristopa četverne vijačnice
Ključne besede:trženje, oglaševanje, spol, blagovne znamke, primeri, BIH, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj